Identyfikacja i walka z glonami i sinicami. Skuteczne metody zapobiegania.
Witam, co rusz moje rosliny puszczą nowe pedy zaraz sa zjadane przez glony, sa co raz marniejsze, co robić?
Zbiornik 30l Świałto: Do tej pory była zwykła żarówka 30W Osram dzisiaj założyłem zarówke led 9W 6500K, czy problemem było za mocne światło? Cotygodniowa podmiana wody i czyszczenie scian
Od tygodnia pracuje bardzo delikatnie bimbrownia, ale efektów jeszcze nie widać, glony porastają mi dno, kamienie, sciany. Co tydzien musza byc czyszczone przy podmianie wody
Jak sie ich pozbyc?
-
speaker9
●
- Ranga: Początkujący
To jest świeży zbiornik ? Jakie masz parametry wody ? Co to jest zwykła żarówka ?
-

Rfck
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
Nie za dużo roślin przy podmienię dodawaj bakterie
-

krzysiek232
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Olsztyn
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
-

matu
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: Gdańsk
Powiązane tematy
Cześć, jestem początkującym w tym hobby i mam problem z glonami. Chciałbym poprosić o pomoc w rozpoznaniu rodzaju glonów jakie pojawiły mi się w akwarium i jak sobie z nimi poradzić.
identyfikacja-glonow.jpg
Wątek do identyfikacji glonów.
Wgraj zdjęcie i poproś o identyfikację glonów, następnie sprawdź skuteczną metodę zwalczania korzystając z poradnika
Cześć wszystkim, założyłem 4 miesięce temu akwarium 240L. Podłoże aktywne Jokuchi Jiban Soil, pod nim lawa wulkaniczna, Filtracja Oase 600 kubeł , wyylot nad powierzchnią aby było duże falowanie wody,...
Witam
Proszę o podpowiedź jaki rodzaj glonów znajduje się w moim akwarium. Co jest tego powodem? Jak się ich pozbyć?
W weekend postaram się wrzucić parametry wody. Testy kropelkowe
Cześć, pojawiło mi soe coś takiego jak na zdjęciu ostatnio w akwarium. Prośba do doświadczonych, co to za glon i jak się pozbyć, pozdrawiam.