proszę o pomoc w leczeniu nerek
Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
Witam wszystkich akwarystów, Mam na imię Bartek i mam 33 lata od 16 lat zajmuję się hobbystycznie akwarystyką, posiadam akwarium 112l które cieszy oko a przy tym sprawia mi to radość.Tak jak dbam o zdrowie moich rybek tak chcę zadbać o moje zdrowie. Od kilku lat choruję na nerki. Choroba nie dawała żadnych objawów przez lata, jedynie co to uciekało mi wraz z moczem białko co było spowodowane uszkodzeniem kłębuszków nerkowych. Od pewnego czasu zaczęły mi puchnąć stopy i kostki co utrudnia chodzenie a czasem i założenie butów a co za tym idzie codziennie funkcjonowanie, pojawiły się częste bóle głowy i brak sił jak i podwyższone ciśnienie tętnicze krwi. Niestety koszty leczenia przekraczają moje możliwości finansowe.Moje samopoczucie przez chorobę się pogorszyło, ze wszystkim zostałem sam i na nikogo nie mogę liczyć. Pracuję jako dostawca posiłków lecz z moimi dolegliwościami mam co raz większy problem z prowadzeniem samochodu. Proszę tylko o minimalną pomoc z czego będę bardzo wdzięczny. Każdy grosik się liczy, Jeśli ktoś nie może pomóc niech chociaż udostępniania zrzutkę z czego będę wdzięczny. https://zrzutka.pl/8hhgd7
-
Juki89
●
- Ranga: Początkujący
Bardzo dziekuję wszystkim, którzy mnie wsparli.
-
Juki89
●
Dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie. Każda pomoc jest dla mnie ważna. Jeśli ktoś nie może pomóc niech tylko udostępni.
-
Juki89
●
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Aktualnie mój stan zdrowia pozostaje bez zmian, proszę o wsparcie nawet minimalne.
- Załączniki
-
-
-
Juki89
●
Dziękuję wszystkim za wsparcie i pomoc. Do celu pozostało niewiele, jeśli ktoś chciałby wesprzeć zrzutkę to będę bardzo wdzięczny.
-
Juki89
●
Powiązane tematy
IMG_2488.jpeg IMG_2489.jpeg
Mam akwarium 72L (60x30x40)
Pampa sinkor wrb 60cm na 30% 7h dziennie
Podłoże jałowe piasek i żwir
Grzałka na 23 stopnie
Filtr tera ex 700plus na 90% mocy
Co2 z butli i...