Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Nigdzie nie moge znalez informacji na temat czego brakuje Zabienicy?. Objawy sa takie ze lisc gnije przy samym korzeniu. Wydaje mi sie ze woda i swiatlo jest odpowiednie.Jesli ktos wie i chce mi pomoc to b.prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
-
lubin
●
- Ranga: Początkujący
- Miasto: Lubin
Czesc.
Jaką masz wode i jakie oswietlenie. Mam to samo, po dwóch miesiacach wzorowego wzrostu  tez zaczela gnic  . Moze we dwoch znajdziemy jakies wspolne niedociagniecia
Pozdro
-----------------------
Grzegorz Wiśniewski
re150879@wp.pl
-

REGUS
●
- Miasto: Bodzentyn
-
Oświetlenie mam około 0.6Wna litr. Twardość 21,ph 6.7-7 to jest zmienne od dodawania Co2.Wszystkie te dane na pewno nie są dokładne. Zastanawiam się czy nie za dużo daje Co2 - nie mam tego pomiaru.
-
lubin
●
- Miasto: Lubin
Powiązane tematy
Witam forumowiczów,
Jestem początkujący akwarystą, założyłem akwarium 77 l,wymiary 60x35x35, na podłożu aktywnym yokuchi jiban soil w rogu piach. Start akwarium to 2.02.2023.Zastosowany filtr to Aquae...
Zapraszam do obejrzenia, udziału w ankiecie i dyskusji.
Fajnie omówione najważniejsze kwestie związane z twardością wody.
Zapraszam do poczytania artykułów na blogu dr Łukasza Kaczmarka:
https://wod...
Dzień dobry. Proszę o pomoc doświadczonych akwarystów:
Stan obecny:
Akwarium 125l od 18 miesięcy. Podłoże z ziemi oraz na to źwir czarny. Obsada ryb duża, roślin mało. Nie nawożę niczym. Bardzo dob...
Witam,
Jestem początkującym akwarystą, mam problem z zielonymi palmami na liściach np. anubias ale również na roślinach czerwonych. Testuję wodę na no3 ( ok 20) i po4 ( ok 0,5).
Azotu nie mogę zbić f...
Siemka. Jakieś 4 miesiace temu kupiłem filtr ro Arka myaqua 1900. Filtr był polecany przez paru znanych mi ludzi. Ma dużą wydajność, ma fajny wygląd i jest kompaktowy, ale też nie jest tani.Ale do rze...
Witam