Wybór wymiarów akwarium i rodzaju szkła. Zestawy akwariowe i szafki.
Cześć. Przygotowuję się do kolejnego startu. Tym razem będzie to zbiornik 63L.(60x30x35). Czy możecie ocenić mój hard scape? Co byście zmienili? Próbowałem różnych układów i chyba nic innego sam nie wymyślę 😐 wygląda to według Was jakoś czy próbować dalej?
-

misiekck
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Kielce
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Siema,
Nie chcę źle rokować (sam nie mam doświadczenia z hardscape) ale te kamyki są zwyczajnie za małe. Z tego powodu ciężko Ci będzie coś sensownego ułożyć.
-

Krzysztof Radziszewski
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: Zamość PL, Manchester UK.
-
Za mało skał i za małe. Nie będzie z tego dobrego Iwagumi, jak masz jakieś korzenie to spróbuj zrobić coś na wzór Nature.
-

Rfck
●
Zgadza się, kamienie nie są duże ale w realu też nie wyglądają na takie małe jak na foto. Druga sprawa że nie chce iść całkowicie w klasyczne iwagumi i w mojej głowie kamienie mają wyglądać minimalistycznie.
-

misiekck
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Kielce
misiekck napisał(a):Zgadza się, kamienie nie są duże ale w realu też nie wyglądają na takie małe jak na foto. Druga sprawa że nie chce iść całkowicie w klasyczne iwagumi i w mojej głowie kamienie mają wyglądać minimalistycznie.
To napiszę inaczej, jest za pusto. Jeśli sam twierdzisz inaczej to przecież Twój zbiornik i Ty decydujesz co chcesz oglądać.
-

Krzysztof Radziszewski
●
- Miasto: Zamość PL, Manchester UK.
-
Jeśli nie masz więcej kamieni, to może spróbuj skoncentrować je wszystkie tylko z jednej strony, a drugi bok-niższy zostaw na trawnik, bądź plażę
-

waska
●
- Ranga: Aktywny użytkownik
- Miasto: Kraków
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Jeśli masz jeszcze podłoża to dosyp z tyłu.Skoncentruj kamienie z jednej strony lub pobaw się klejem i sklej coś większego 😉 I według Biblii skał powinna być nieparzysta ilość 😛
-

nuendo
●
- Ranga: Stały bywalec
- Miasto: Wrocław
Powiązane tematy