Wie ktoś co to może być za glon?
Identyfikacja i walka z glonami i sinicami. Skuteczne metody zapobiegania.
Robię podmianke i teraz jest go najlepiej widać jak nie jest pod wodą bo jak jest w wodzie to ciężko było go uchwycić na zdj
-
młody akwa maniak
●
- Ranga: Początkujący
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Chodzi ci o zielony pył na szybie?
Nie znam się, więc się wypowiem.
-

zmijka85
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: Rzeszów
zmijka85 napisał(a):Chodzi ci o zielony pył na szybie?
Tak
-
młody akwa maniak
●
Nie znam się, więc się wypowiem.
-

zmijka85
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: Rzeszów
-
młody akwa maniak
●
Powiązane tematy
Był restart akwarium jakieś 3 tyg. temu, korzeń był w poprzedniej aranżacji. Aktualnie "coś" rośnie na korzeniu i się rozprzestrzenia.
Czy to jest śluzowiec czy może jakaś odmiana grzyba ? T...
Cześć,
Potrzebuję pomocy w identyfikacji tego glona
Witam, od niedawna mam akwarium po totalnym restarcie zaczynając od szafki, szkła po całą aranżacje. Akwarium to 72 l, oświetlenie 20W od Aquael Leddy Slim, podłoże to drobny żwirek kwarcowy1-2mm pod ...
Cześć, czy ktoś podpowie co to za glon? Bo z tego co znalazłem poszukałem to jakieś glon nitkowy który już “umarł” wrzucam zdjęcie poglądowe które najbardziej oddaje to co jest.
I jak się tego pozbyć?...
Witam, jestem początkujący i niestety mam takie problemy:
Na liściach Hygrophila corymbosa i na jednym Anubiasie pojawił się "kryształkowy lub piaskowy" nalot na liściach, oraz przeniósł się...
Witam forumowiczów, ostatnio na szybie i roślinach ( konkretnie na rogatku ) pojawił mi się taki oto "gość" co to może być ? Szukałem w necie po zdjęciu ale nic takiego samego znalazłem. Pro...
Witam
Tak jak w temacie nie mogę zwalczyć glona widocznego na zdjęciach mimo czyszczenia podczas podmian wody następnego dnia wraca parametry wody w normie , rośliny rosną jednak są bardzo nieestetyc...
Cześć