Pokrywa Diversa 60l wymiana startera
Wybór modelu lampy i konfiguracja ustawień. Pomysły na rozbudowę fabrycznych pokryw.
Serwus, Ostatnio dokupiłem LEDowe światełko dodatkowe do akwa i ledwo to zrobiłem, a padło mi wczoraj (na złość gdy sklepy zamknięte) główne w pokrywie Diversa z kompletu Startup 60 Profil. Pech mam o tyle, że kupiłem zestaw równiutko 2 lata temu i już nie chcą przyjąć reklamacji. Trochę poczytałem - wszędzie piszą, że trzeba wymienić starter. Ale gdzie w tej pokrywie do cholery jest starter? Zdjąłem wsio co mogłem (te budki elektryczne w pokrywie od spodu są czymś załatane, czarne, błyszczące, wodoszczelne). Co zrobić? Mam pewność, że nie padła świetlówka, bo kupiłem nową i nic. Gdzie ten starter się podziewa? Pozdrówki, liczę na pomoc  PS. Kilka fot, zobaczcie, czy może Wy widzicie ten starter w dupę kopany. https://imgur.com/a/yeS3N8Y
-
TazzIsBack
●
- Ranga: Początkujący
Ile jest po gwarancji?
Nie znam się, więc się wypowiem.
-

zmijka85
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: Rzeszów
Minęły równiutko dwa lata od daty zakupu 
-
TazzIsBack
●
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Napisz do Diversy to może Ci wskażą gdzie się znajduję. Ja chciałem wymienić statecznik w Startup 80 by móc skorzystać z większych świetlówek lecz jest zalany w jakieś żywicy czy plastiku i obawiam się, że starter też. W dzisiejszych czasach pewnie gdyby była gwarancja to wymieniają całość odpowiadająca za oświetlenie...
-
Badman
●
- Ranga: Aktywny użytkownik
- Miasto: Góra