Danio - opuchnięty z jednej strony - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Danio - opuchnięty z jednej strony

Liczba wyświetleń: 1390·Odpowiedzi: 1
Ryby w akwarium roślinnym - dobór obsady, metody karmnienia, profilaktyka i leczenie.
Wygląd listy:
Wristtech Wałbrzych,
Witam, co mogło się stać że danio taki spuchnięty z jednej strony????
Zdjęcia słabej jakości ale rybka cały czas w ruchu także ciężko ustrzelić foto.

Wristtech
Ranga: Zainteresowany tematem

Miasto: Wałbrzych,

zmijka85 Rzeszów
Zdjęcia dość nie wyraźnie. Z tego co pamiętam to kolor tej rybki uzyskiwany jest po modyfikacji genetycznej zwykłego danio. Może to efekt zabaw z genami.
Nie znam się, więc się wypowiem.

zmijka85
Ranga: Z dużym doświadczeniem

Miasto: Rzeszów

Powrót do Zwierzęta

Powiązane tematy

YouTube

Czy to tarło Danio?

lud3ik w Zwierzęta · Odpowiedzi: 65 · Wyświetlenia: 16992
Witam, jestem świeżakiem i dopiero zaczynam zabawę. Akwarium 100l, Filtr kaskada Aquael fzn2, grzałka ustawiona na 25 stopni. Obsada to 1 Welona. 7 Kirysków Pstrych, 6 Otosków Przyujściowych, 10 Neon ...
YouTube

Paletki- z wizytą w jednej z większych hodowli w Polsce.

Tyrr w Zwierzęta · Odpowiedzi: 4 · Wyświetlenia: 4671
W filmie zapraszam do odwiedzenia jednej z największej hodowli paletek w Polsce. Hodowla SuperDiscus ma na swoim koncie nie jeden sukces hodowlany, niewątpliwie największym z nich jest udane rozmnożen...
YouTube

Walka danio

Badman w Zwierzęta · Odpowiedzi: 1 · Wyświetlenia: 1652
Od około pół godziny Danio pręgowany walczy z Danio kropkowanym. W akwarium są jeszcze 2 Danio pręgowane, które są spokojne, nie wdają się w walki. Co zrobić by przerwać walkę ? Próbowałem stukać w s...

Czy krewetki red cherry mogą żyć z rybkami danio

rybykrewetki_i_inne w Zwierzęta · Odpowiedzi: 8 · Wyświetlenia: 10155