Karmnik automatyczny własnej konstrukcji - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Karmnik automatyczny własnej konstrukcji

Liczba wyświetleń: 4680·Odpowiedzi: 2
Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
Zaloguj się, aby zmienić widok
Co sądzicie o takim systemie karmienia podczas nieobecności w domu. 
Sprawdził się idealnie podczas 2-tygodniowego wyjazdu, umożliwia stosowanie prawie każdego rodzaju pokarmu

Jeśli się spodoba łapka w górę.

wisniaakwa
Ranga: Początkujący

zmijka85 Rzeszów
Pomysł fajny na wykorzystanie tego co ma się w domu, kreatywny i i widać radość tworzenia czegoś nowego. Bardziej jako ciekawostka. Na dłuższą metę zabudowałbym to, chroniąc od kurzu pokarm ( czymś przezroczystym by nie traciło uroku) i zminimalizował otwór wlotowy na pokarm by nie łapał wilgoci niepotrzebnie. Ogólnie spoko i gratuluję pomysłowości.
Nie znam się, więc się wypowiem.

zmijka85
Ranga: Z dużym doświadczeniem

Miasto: Rzeszów

zmijka85 napisał(a):Pomysł fajny na wykorzystanie tego co ma się w domu, kreatywny i i widać radość tworzenia czegoś nowego. Bardziej jako ciekawostka. Na dłuższą metę zabudowałbym to, chroniąc od kurzu pokarm ( czymś przezroczystym by nie traciło uroku) i zminimalizował otwór wlotowy na pokarm by nie łapał wilgoci niepotrzebnie. Ogólnie spoko i gratuluję pomysłowości.
Dziękuję za cenne uwagi, jakaś osłona z pleksi rzeczywiście by się przydała, co do otworu musi być duży bo pokrzywa nie przeleci. Pomyślimy nad włazem.
Karmnik na razie wykorzystywany jest tylko sporadycznie podczas dłuższych nieobecności a i wtedy ktoś go dogląda. Na razie urządzenie nie zawiodło. Dziękuję za takie komentarze, motywują do dalszych udoskonaleń. Zabawka ma za zadanie wkręcić małego w twórczą i edukacyjną zabawę, łapka w górę na yotube pomoże.

wisniaakwa
Ranga: Początkujący

Powrót do Forum ogólne

Powiązane tematy

Karmnik automatyczny Tetra myFeeder