Hygrophila corymbosa - problem z liśćmi
Biologia roślin i problemy z konkretnymi gatunkami roślin.
Witam,moja HYGROPHILA CORYMBOSA złapała jakieś choróbsko.Jestem totalnym laikiem,akwarium założyłem około 2 miesiące temu żadnych CO2 nie używam testów wody też nie robiłem.Na początku(z miesiąc) roślinka rosła fajnie kolorki też miała. Później zaczęło się coś jakby gnicie wiec kupiłem kulki torfowe żeby jakoś może podreperować ją, podłoże sam żwirek oświetlenie tetra T5 8W 12godz świeci,zbiornik30L filt kaskada wewnetrzna.Da radę ją wskrzesić? czy pozbyć się jej.
-
kozik80
●
- Ranga: Początkujący
mgr biologii - botanik, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych
-

Piotr Baszucki
●
- Ranga: roslinyakwariowe.pl
- Miasto: Nowa Ruda
- Wspieram stronę kontem Premium
-
Akwaria
Powiązane tematy
hygrophila-lancea-chai-in-vitro-aqua-art-i-46914-5-2000-665da2af40a83.jpg
Klienci zgłaszają nam problem z przyjmowaniem się Hygrophila lancea Chai z Aqua-Artu.
Nam również nie udało się jej utrzymać,...
Wracam po 11 latach do akwartstyki i zakupiłem dzisiaj roślinę w ciemno bez nazwy i z dziwnym nalotem. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu co to za roślina i czarne kropki na liściach.
Pozdrawiam
Witam
Posiadam w swoim akwarium dwie żabienice. Niestety ich wygląd to wielka porażka😒 . Co jest nie tak ?
Akwarium 200l
Filtr aquael ultramax 2000
Oświetlenie CHIHIROS LED WRGB90
Witam, mam problem z roslinami w akwarium , które zostało założone 2 tyg temu. Są kropki z glonów , obsychają brzegi i na trasach nitki.
Temp wody 25
PH 7.5 ( właśnie będę aplikował pH minus )
Dałem...
Witam,
Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość .
Od pewnego czasu rośliny zaczęły ginąć . Normalnie się rozpuszczać.
Akwarium 60l, uruchomione rok temu.
Parametry wody :
NO3: 60
NO2: ...
Dzień dobry.
Od 3 miesięcy posiadam 25-letnią oliwkę. Dzisiaj zauważyłam zmianę na pniu (poniżej zdjęcia). Kora poczerniałe i popękała tylko z jednej strony IMG_1664.JPG IMG_1665.JPG IMG_1666.JPG IMG...
Cześć,