Project "X" OptiWhite Aqua - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Project "X" OptiWhite Aqua

Liczba wyświetleń: 1966·Odpowiedzi: 2
Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
Zaloguj się, aby zmienić widok

12 lis 2016, 20:22 Project "X" OptiWhite Aqua  (#1)  

Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym wszystkich serdecznie powitać przez moderacje po użytkowników forum!

Z akwarystyką miałem do czynienia już ładnych parę lat temu przez około 2 lata. Można więc powiedzieć że aż takim laikiem to nie jestem lecz nadal w wielu sprawach jestem zielony. Dziś postanowiłem wrócić do tego wspaniałego hobby.

Zrodził się pomysł aby stworzyć na początek malutki zbiorniczek być może z samymi roślinkami lecz docelowo pewnie będzie jakieś stado krewetek.
Zacznijmy od początku co mam dokładnie w planach.

1. Akwarium: OptiWhite - 14L - wymiary (31x18x24).
2. Oświetlenie: Lampa LED 8W
3. Filtr: Kaskadowy Aquael
4. Podłoże: Tutaj prośba do Was o doradzenie mi konkretnego podłoża. Docelowo chciałbym mieć tylko jedną warstwę, bez nawozu na dole. Nie chciałbym też wydać na nie majątek.
5. Grzałka: Nie będzie, jest stała temperatura u mnie w domu
6. Flora:
- Monte Carlo (będzie na całym dnie - coś w rodzaju trawniczka)
- Flame Moss
- Hydrokotyla Japan
Jeśli chodzi o florę nic więcej jak na razie nie chcę.
7. Fauna:
- XXX - W przyszłości może krewetki Red Crystal
8. Nawożenie: Oczywiście technika CO2. W tej kwestii jestem zielony więc prośba do Was o polecenie mi jakiegoś konkretnego zestawu, który np znajdę na allegro. Nie chcę też wydać na to milion monet. Opcja DIY też odpada. Ważne jest też dla mnie określenie jak to kwotowo będzie wychodzić mi miesięcznie z tym całym CO2.

Myślę że to wszystko z takich ogólnych informacji. Jako że nie jestem doświadczony w zakładaniu takich małych "kosteczek" mam jeszcze kilka pytać do Was drodzy użytkownicy: