25l Nowicjusz. Propozycja aranżacji akwarium. - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

25l Nowicjusz. Propozycja aranżacji akwarium.

Liczba wyświetleń: 1772·Brak odpowiedzi
Znalezione w sieci inspiracje, tutoriale, ciekawostki oraz informacje o konkursach.
Witam, jako że jestem nowy na forum trochę słów o mnie. Nazywam się Janek. Akwarystyką zajmuję się jakieś 3 może 4 lata.
Przez część czasu zajmowałem się akwariami ogólnymi. Później biotopowymi. Aktualnie jestem w trakcie kończenia akwarium 126l rio Tapajos. Od niedawna zaczęły mnie interesować akwaria roślinne, stąd też następujący temat. ;)

Mam wolny baniaczek 25l profil i zastanawiam się czy nie spróbować czegoś nowego. Mianowicie stworzyć akwarium roślinne.
Jestem zielony w tym temacie, nigdy z tym nie miałem styczności, ale wasze akwaria przykuwają oko.
Planowana fauna to:
-Drobniczka Jednodniówka
- Cambarellus Puer
-(opcjonalnie) Krewetka Red Cherry
Flora(liczę na waszą pomoc) którą posiadam:
-Nurzaniec
-Żabienica
- (Nie w akwarium) Orzech Wąskolistny
Oświetlenie:
-Zwykła żarówka 9w (tutaj liczę na waszą pomoc tak samo jak z roślinami)
Podłoże:
-(Biotop) Piasek
-(Jeśli będę robił roślinne) Ziemia ogrodowa
Filtracja:
-Przerobiony filtr Aquela fan mini na filtr 2 fazowy (gabka ceramika) wydajność do 60l. Jak się uda to spróbuję to przerobić na filtr zewnętrzny (lubię kombinować i majsterkować).
Zdjęcie aktualne akwarium (bez filtra):
http://cloud.tapatalk.com/s/57bf6fb966dab/tapatalk_1472157561390.jpeg?

Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam Janek.
Załączniki
1.jpg
1.jpg (84.33 KiB) Przeglądane 1472 razy

Suchy_19
Ranga: Poznaje temat

Powrót do Aranżacja akwarium - aquascaping

Powiązane tematy

376426823_861707842336986_7958025644608257909_n.jpg

Mega akwarium - peha68

rafau w Aranżacja akwarium - aquascaping · Odpowiedzi: 64 · Wyświetlenia: 49722