92 Litry...Jakiś pomysł na aranżację? - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

92 Litry...Jakiś pomysł na aranżację?

Liczba wyświetleń: 1688·Odpowiedzi: 3
Znalezione w sieci inspiracje, tutoriale, ciekawostki oraz informacje o konkursach.
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Utwórz nowy wątek

01 sty 2016, 21:36 92 Litry...Jakiś pomysł na aranżację?  (#1)  

Witam, jestem początkujący i od kilku dni posiadam swój drugi 92 litrowy zbiornik. Nie mam pomysłu na aranżację. Oczywiście korzeń posiadam i obsadę mam zaplanowaną ale

1- jakie podłoże najlepsze.Czarny bazalt,zwykły żwir..
2- jakie skałki mogłyby się ładnie kontrastować z korzeniem i podłożem
3- jakie roślinki mógłbym tam dać.Chciałbym aby roślinki nie miały dużych wymagań świetlnych.Ale zależy mi na tym aby zbiornik był gęsto nimi obsadzony i żeby ładnie rosły.(Mam Co2,nawozy, kulki gliniano torfowe)

Proszę Was jedynie o pomoc i wyrozumiałość czego niektórzy nie umieją ukazać początkującym akwarystom... :(
Ostatnio edytowano 01 sty 2016, 22:16 przez Albinn88, łącznie edytowano 1 raz

Albinn88
Ranga: Stały bywalec

Polecamy zakupy w sklepie forumowym
koniuA4 Ząbkowice Śląskie
A wiesz cokolwiek? Może lepiej poświęcić trochę czasu, postudiować trochę tego co piszą użytkownicy na forum i wtedy zadać jakieś sensowne pytanie...

koniuA4
Ranga: Początkujący

Miasto: Ząbkowice Śląskie

HEHE sensowne pytanie...A co nie moge się nawet zapytać co i jak?! Nie jest to moje pierwsze akwarium więc "coś tam wiem" OK jestem początkujący i chyba moge zadać pytanie w sprawie zbiornika???!!!! No chyba, że jestem ślepy i coś pomyliłem. A jak coś się tobie nie podoba, to po prostu nie pisz i będzie ok...Chętnie poczekam na odpowiedzi jakichś wyrozumiałych akwarystów a nie tych co wszystkich krytykują.

Albinn88

fleelf Rumia