Witam jestem nowy w akwarystyce. Około 4 tyg temu posadziłem trawke w moim 60l akwa, już myślałem, ze ladnie sie przyjela, nawet zaczeła puszczać nowe liście a tu zzonk. Załączam fotki, chodzi o te przeźroczyste liście, czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje i co ewentualnie mogę zrobić.
Akwa 60l 0,5w/l Filtr wewnetrzny aquael fan2 Podłoże na ziemi ogrodowej z warstwa bazaltu Akwa ma około miesiąca Cotygodniowe podmianki wody
Jutro zakupie testy ph i kh w sobote odpalam bimbrownie. A co myślicie, żeby wcisnąć jeszcze potas ? Tak około 20-30 mg/l
Ostatnio edytowano 14 gru 2015, 21:34 przez Moderatorka, łącznie edytowano 1 raz
Powód:"Względy składniowe nakazują rozpoczynać wielką literą każdy tekst pisany, a potem pierwszy wyraz każdego nowego zdania (które następuje po kropce, wykrzykniku, znaku zapytania lub wielokropku) oraz zapisywać wielką literą wyraz po dwukropku..."
A Potas gdzie?? Dziwne za żaden z forumowiczow nawet o tym nie wspomniał. Nie podajesz wogole nawozów. Potas jest najwazniejszym nawozem dla dobrego rozwoju roslin.
A masz wogole jakies ryby czy cos zywego bo one wytwarzają cześć makro elementów??
Zainwestuj w nawozy Potas, wegiel w plynie i makro. A rosliny ruszą z kopyta. Ja mam taki zestawik jest tani i wydajny. Butelki 500ml
Inne rośliny zasuwają że aż miło, tylko ta trawa, troche jej szkoda. Tak myślałem właśnie o potasie , na obecna chwile zamówilem taki w proszku do rozrabiania z aqua plast. Fajna opcja z tymi butlami pomyśle nad tym.
AquaMolitor w Sprzątanie· Odpowiedzi: 9 · Wyświetlenia: 9809
Panowie, krew mnie zalewa. Nie jestem w stanie usunąć smug i zacieków z szyby. Akwa nie jest do końca zalane (i nie będzie).
Kiedy kładę na zbiorniku pokrywę (na razie jest tymczasowa, jutro zamawia...
Piotr Baszucki w Sprzątanie· Odpowiedzi: 0 · Wyświetlenia: 2069
Kolejny odcinek AkwaGadki.
Zapraszam również do ankiety poświęconej preparatom na ślimaki: https://roslinyakwariowe.pl/dyskusje/topic.html?p=458008#p458008