Stosowanie co2 w płynie .
Utrzymanie czystości i opieka nad akwarium. Rutynowe czynności serwisowe i sposoby radzenia sobie z nimi.
Witam serdecznie , jestem nowy w temacie akwarystyki , mam 16 lat i od 2 tyg. posiadam moje pierwsze akwarium 126l ,Oswietlenie 2x18w ( tak wiem malo mam zamiar zmienic na dobre ledy ) mam sporo roslin , nie mam jeszcze rybek , (akwarium dojrzewa ) jedynie jedna helenka bo mialem kupe tych malych slimaczkow , aktualnie od poczatku stosuje nawozy SYSTEM SET DENNERALE. Dodatkowo mam wlane bakterie do filtra (takie kuleczki) i co drugi dzien daje BioBoster od firmy SOLL. Moje pytanie jest takie czy przy stosowaniu tego oto nawozu , moge stosowac dodatkowo co2 w plynie lub tez bimbrownie . Pozdrawiam 
-
Bartek007
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
Nawet powinieneś, przez 3 tygodnie nie nawozisz, tylko lej potas. Możesz spokojnie już świecić po 10 h/doba.
-
radekhk
●
- Ranga: Początkujący
Napisz jakie podłoże i jaki filtr?
-
radekhk
●
- Ranga: Początkujący
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Sluchaj radek swiece 12h na dzien od 10 rano do 22 filtr eheim 130 podloze depomitmix profesinal 9 w 1 + kamienie od dennerale.W pytaniu chodzilo mi równiez o to czy przy tym ,,niby kompletnym nawozie mowie tutaj o tym co mam ,, trzeba a nawet mozna dodac co2 w plynie . Pozdrawiam 
-
Bartek007
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
Powiązane tematy
Witam
Czy to możliwe ażeby PH w akwarium utrzymywalo się na poziomie . 6.1
Posiadam controller PH ale się nie włącza i nie dozuje co2
W akwarium sama woda RO plus mineralizator
Parametry wody
GH 6
K...
Witam
Na początek może o moim akwarium:
1. Wymiary akwarium (dł x szer x wys) 80x35x40
2. Moc i rodzaj oświetlenia (ilość WAT, rodzaj światła: T5/T8, HQI) oraz ile godzin jest włączone oświetlenie?...
Witam wszystkim mam problem w moim zbiorniku.
Posiadam akwarium 180L, podejrzewam, ze mam okrzemki. Jak się ich pozbyć?
P odłoże - Aqua Soil Amazonia ADA
N aświetlenie - 2 x 45W 12h (9-21)
Co2 sy...
Witam