Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
Witam forumowiczów, problem polega na porośnięciu obwódki listowia cieniutką warstwą glona, akwa 25l co2 1-2b/s oświetlenie 1w/l świece 9h nawożenie rataja: Brutus i colour fe+ ph 7 Start zbiornika około 1,5 miesiąca temu w akwarium sam heniek od wczoraj dołożyłem limnophile sessiflora obsada młody narybek black molly. Pozdrawiam
-

Krzysztof 1989
●
- Ranga: Początkujący
- Miasto: Gryfino
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
jestem nowicjuszem, ale zakładam że bez testów wody nikt Ci nie odpowie, za mało informacji. Przydało by się zdjęcie glona oraz parametry wody, dawkowanie nawozów.
-
nox
●
- Ranga: Początkujący
Powiązane tematy
Witam,
Od 6 miesięcy mam drugie akwarium. Na samym początku wszystko było pięknie, rośliny rosły jak rakieta, silne, zdrowe i kompletnie bez glonów.
Od jakiegoś czasu rośliny przestały rosnąć, zaczęł...
Cześć. Od pewnego czasu mam problem z pyleniem szyb ale nie mogę znaleźć rozwiązania. Obecnie podaję (dawki tygodniowe, dzielone na 7 dni) 20mg NO3, 1mg PO4, K 25mg przy podmianie i korekta raz na ok ...
Witajcie. Moje dotychczasowe nawożenie akwarium było dość nieregularne, na oko, bez magnezu, z niestabilną bimbrownią. Te czynniki wpłynęły zapewnie na kondycję niektórych roślin, jak np ciemne igiełk...
Ostatnio pracuje w delegacji i wracam do domu na weekendy,patrze a u bucków niektóre liście wyklądają kiepsko. Parametry w akwarium praktycznie sie nie zmieniają no moźe za wyjątkiem ph
Kh 5
Gh 9
Ph 7...
Witam, proszę o porady sugestie co robię nie tak gdyż od 2tyg. po założeniu nowego zbiornika (w zamierzeniu holenderskiego) mam problem z glonami Rhizoclonium nitkowatym oraz z zielenicami połaciowymi...
Akwarium 160 litrów .
Cała woda RO jest mineralizowana Vimi .
Na 40 litrów podaje 16 gr. mineralizatora.
W załączniku dzisiajsze wyniki .
Dziwne jest to ,że przed przejściem na RO , Ca rozniez było...
Tylko z ta jedną rośliną, pozostałe rosną bez problemu.