Lampka do kostki DIY z rury pcv i profilu aluminiowego.
Wybór modelu lampy i konfiguracja ustawień. Pomysły na rozbudowę fabrycznych pokryw.
-

SlawwPmi
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Międzychód
-
Jak dla mnie ...ZAJEbombo! zastanawiałem się nad wymianą oświetlenia w mojej kostce! teraz już wiem na jakie!:) Brawo za wykonanie!:)
-

Tomek_89
●
- Ranga: Stały bywalec
- Miasto: Bytom
Czy mógłbyś podać jakie dokładnie LED'y zastosowałeś ? oświetlenie wygląda fajnie, na efekty trzeba jednak jeszcze zaczekać:)
Nie znam się na oświetleniu LED, ale w wielu artykułach, które czytałem, powtarzała się informacja, że stosunek W/L przyjmuje się przy LED'ach na około 0,4W/L. U ciebie wychodzi sporo więcej
-
MasterBlaster
●
- Ranga: Początkujący
- Miasto: Wrocław
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Są to zwykle power led które kupiłem za 2,90zl były już przymocowane do radiatorków - Strumień świetlny: 90-100lm - Prąd przewodzenia: 350mA - Kąt świecenia: 120°-140° Napięcie pracy (V): 3,2-3,4 zasilacz ma mniejszy amperaż niż ledy ale dzięki temu zwiększy się ich żywotność. a co do ilości światła to faktycznie jest chyba go za dużo rośliny są bardzo zagęszczone i nie chce im sią rosnąć ku górze mam w planach odjąć dwie diody lub trzy i zobaczyć jakie będą efekty  A ten przelicznik światła w/l jest dość dyskusyjny bo przy ledach jest ważniejszy strumień świetlny jaki dają niż ilość watów bo np. moja dioda daje od 90-100lm a dioda cree daję strumień od 130lm więc ten przelicznik nie może być taki sam dla obu ledów, gdybym te lampkę zrobił na ladach cree w tych samych watach świeciła by o wiele mocniej.
-

SlawwPmi
●
-
Lampa rewelacja. Będę obserwować wątek, interesuje mnie jak rośliny będą ci rosnąć pod tym oświetleniem. Moją kostkę też oświetlam power led-ami 3W i mam tylko zimny kolor, roślinki rosną bez problemu.
-
Anonim 43742
●