Problemy z oświetleniem Aquael 40x25x25 - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Problemy z oświetleniem Aquael 40x25x25

Liczba wyświetleń: 2067·Odpowiedzi: 8
Wybór modelu lampy i konfiguracja ustawień. Pomysły na rozbudowę fabrycznych pokryw.
Zaloguj się, aby zmienić widok
Morish_Idol Warszawa
Dzień dobry. Jestem początkującą akwarystką. Zakupiłam akwarium Aquael 40x25x25.
Niestety po niecałym roku oświetlenie (marne - ciągła walka z okrzemkami) padło. Zastępuje je różnymi żarówkami, ale żadna się nie nadaje. Ogromne płachty glonów pokrywają mi co chwilę akwarium i zżerają rośliny. Chciałam zainstalować dodatkowe lampy LED, ale niestety nawet najmniejsza listwa 40cm nie zmieści się do środka. Czy jest jakaś szansa na uratowanie tego akwarium, czy trzeba kupić inne?

Morish_Idol
Ranga: Początkujący

Miasto: Warszawa

mrgibbass Kraków
A chcesz gotowe, czy umiesz montować coś sama? Ewentualnie bez pokrywy to solar duo zwykły by się nadał. Pod pokrywę można coś z diversy ledowego - są belki.

mrgibbass
Ranga: Aktywny użytkownik

Miasto: Kraków

Morish_Idol Warszawa
Mogę zamontować sama.
Pokrywa jest konieczna, ze względu na obecność dziecka i kotów.
Najmniejszy LED Diversy ma 40 cm. Nie zmieści się pod tą pokrywę. :(

Morish_Idol

Polecamy zakupy w sklepie forumowym
mrgibbass Kraków
Ja belkę zmontowałem sobie sam, ale to jest trochę pracy i potrzeba zdolności manualnych:
Obrazek
Tak mniej więcej świeciło przy starszej aranżacji:
Obrazek

mrgibbass

Morish_Idol Warszawa
Wszystko byłoby fajnie, gdybym znalazła listwe, która pasowałaby rozmiarem :/ Jak przymocować to już mniejsze zmartwienie.

Morish_Idol