Dziwna rzecz - osad na kamieniach
Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
po dzisiejszej nocy zaówarzyłem że w moim akwa na kamieniach zrobiła się dziwna obłoczka co mam zrobić 
-
tomrep
●
- Ranga: Początkujący
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Może na początek powinieneś zacząć pisać poprawnie po polsku.
-

karlos2
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
- Miasto: katowice
Podejrzewam, że akwarium jest jeszcze młode i wszelkie dziwne osady, galaretki na dekoracjach i sprzęcie są normalne. Daj temu czas. Samoistnie zniknie.
-
DavyJones
●
Powiązane tematy
Dzień dobry. Mam od 3 tygodni nowy zbiornik. Od kilku dni pojawiły się u mnie glony nitkowe oraz dziwny nalot na roślinach. Osad jest koloru szarawego. Gównie osadza się na liściach roślin. Większe sk...
Witam, jestem początkujący i niestety mam takie problemy:
Na liściach Hygrophila corymbosa i na jednym Anubiasie pojawił się "kryształkowy lub piaskowy" nalot na liściach, oraz przeniósł się...
Witam piszę bo mam problem z brazowym nalotem na roslinach ktory utrzymuje sie już doś dlugi czas , nie są to okrzemki bo już je miałem i minely wystepuje on glownie na dolnych partiach roslin , poza ...
Cześć. Od pewnego czasu mam problem z pyleniem szyb ale nie mogę znaleźć rozwiązania. Obecnie podaję (dawki tygodniowe, dzielone na 7 dni) 20mg NO3, 1mg PO4, K 25mg przy podmianie i korekta raz na ok ...
Witam
Czy ktoś się orientuje co to może być
Witam
Takie coś mi się pojawiło w akwarium
Czy ktoś orientuje się co to może byc
Ostatnio po dodaniu roślin do akwarium, po 2 dniach zauważyłem brązowy osad na 1/3 wysokości akwarium. Jestem nowy w akwarystyce, więc nie wiem co zrobić. Proszę o pomoc co mam z tym zrobić.
Moje akwarium 360l ma już prawie 4 tygodnie i mnie zaraz do wariatkowa zabiorą :). Jak nie pierwotniaki to biała maź, jak nie maź to śnieg w akwarium, jak nie śnieg to teraz brązowa maź...
Każdy prob...