Kuba47 w Glony· Odpowiedzi: 2 · Wyświetlenia: 2889
Dzień dobry. Mam od 3 tygodni nowy zbiornik. Od kilku dni pojawiły się u mnie glony nitkowe oraz dziwny nalot na roślinach. Osad jest koloru szarawego. Gównie osadza się na liściach roślin. Większe sk...
Robcio12 w Rośliny· Odpowiedzi: 0 · Wyświetlenia: 1423
Witam mam pytanie dlaczego tak się u mnie zachowuje pogestemon octapus zauważyłem to po przesadzeniu.
Odciolem wierzchołek wsadziłem do żwiru jałowego i przestał rosnąć do góry tylko wypuścił Jak na ...
Teria_ w Glony· Odpowiedzi: 5 · Wyświetlenia: 5581
Witam, jestem początkujący i niestety mam takie problemy:
Na liściach Hygrophila corymbosa i na jednym Anubiasie pojawił się "kryształkowy lub piaskowy" nalot na liściach, oraz przeniósł się...
dodo2456 w Glony· Odpowiedzi: 45 · Wyświetlenia: 49797
Witam piszę bo mam problem z brazowym nalotem na roslinach ktory utrzymuje sie już doś dlugi czas , nie są to okrzemki bo już je miałem i minely wystepuje on glownie na dolnych partiach roslin , poza ...
Artu123 w Zwierzęta· Odpowiedzi: 1 · Wyświetlenia: 1882
Witajcie,
Dziś podczas odmulania z dna wyciągnąłem jakieś takie cudo jak na zdjeciu. Białe, z segmentowanym ciałem, miało nogi, ok. 0.5 cm długości, wyglądało jak jakaś larwa. Ktoś wie co to może być?...
Robcio12 w Nawożenie· Odpowiedzi: 1 · Wyświetlenia: 1581
Witam mam takie pytanie podaje dawki dzienne nawozu aquaforest makro i mikro
I to jest ok azotu 0.6
A dlaczego po zmierzeniu w słupie wody pokazuje 0 mierząc testem kropelkowym
Dodam że posiadam akwa...
Ciechan w Nawożenie· Odpowiedzi: 2 · Wyświetlenia: 2064
Wystartowałem nowe akwarium na podłożu Tropica. Korzenie plus lawa więc nic nie podnosi Kh. Zawsze sugerujecie, żeby na początku nawozić potasem i tu moje pytanie. Czy może zamiast nawozić potasem, le...
TenOdTego w Nawożenie· Odpowiedzi: 4 · Wyświetlenia: 2876