52.5l - Moje pierwsze akwarium
Galeria naszych akwariów. Tu prezentujemy nasze akwaria.
Witam postanowiłem założyć swoje pierwsze akwarium,jestem amatorem jesli chodzi o akwarystyke i jest to mój pierwszy baniak który ma już 6mc.. Akwarium proste łatwe Podłoże Żwir plus Tetra Plant Nawożenie Easy-Life Profito/Carbo Bimbrownia CO2 Filtr Eheim 2213 Podmiana wody około 2 litry dziennie ... Rozbory klinowe Kirysy Panda Neony Innesa Hudrocotyle Microsorium MoczarkaOświetlenie 25W Krótki film https://www.youtube.com/watch?v=ukw2DrhIaCkOd pewnego czasu przymierzam się do założenia akwarium roslinnego...
-

thepitpit
●
- Ranga: Początkujący
Usunięto użytkownika 24960
Jak na akwarium od sześciu miesięcy prowadzone na CO2 i nawozie mikroelementowym bez stosowania nawozów makro wyjątkowo mało glonów (właściwie brak). Toż to cud  . Makro rośliny pobierają z wody dzięki obecności ryb, ale jeśli planujesz założyć roślinniaka, gdzie biomasa roślin jest dziesiątki razy większa rybusie nie wystarczą. Radziłbym zainteresować się suplementacją makro. Jako pierwsze akwarium (roślinne) sugerowałbym zrobić coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=ddgrr6MgKMg . Niech cię ręką boska broni przed badziewiem z in-vitro, glośkami, heńkami i eleocharisami  . Powodzenia i witamy na forum.
-
Usunięto użytkownika 24960
●
A tą moczarkę kiedy posadziłeś? bo wygląda tak jakby wszystko było posadzone niedawno.
-
morbid88
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Oświęcim
Polecamy zakupy w sklepie forumowym