Zestawy dozujące dwutlenek węgla oraz akcesoria. Metody dyfuzji i pomiar stężenia w wodzie.
Witam.
Wprawdzie temat jest stary, ale na forum spotyka się różne, często sprzeczne opinie na temat dozowania CO2, a ponieważ jestem nowy w kwestii techniki CO2, więc moje pytanie:
1. ile powinno podawać się CO2 (akwa 240l ze średnią obsadą roślin)?
2. Wydaje mi się, że CO2 powinno podawać się wtedy, gdy zapalone są świetlówki, a spotkałem opinie, żeby podawać w nocy. Proszę o rozwianie wątpliwości.
3. Czy ktoś używa stałego testu CO2 firmy AZOO? Proszę o opinie na temat tego testu.
Pozdrawiam.
-

mirek5566
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: okolice Lublina
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
czesc z tego co napisałeś msz rewelacyjne oświetlenie .ja mam podobne akwa 240l ale moje oświetlenie to zaledwie 75w. od roku nawoże co2 z butli 10 kg.mam ustawione na3/4 bąbelki na sekunde elektrozawór na10 godzin.rośliny rosną super.jeżeli zauważę dziwne zachowanie rybek zmniejszam dawke co2.i wszystko gra
-
mateusz kuś
●
- Ranga: Początkujący
pokrywę przerabiałem sam. Jak znajdę chwilę to wstawię fotkę jak to wygląda. Jedyny problem przy takim oświetleniu to niestety duża ilość ciepła, ale zamontowałem 2 wentylatorki (takie jak w zasilaczu od kompa) i temperatura trzyma się na poziomie 28-29 st. C 
-

mirek5566
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: okolice Lublina
Powiązane tematy
https://roslinyakwariowe.pl/images/stories/articles/nowe-reduktory-co2-aqua-art-v2-jeden-lub-dwa-manometry_1_intro.jpg
Druga generacja reduktorów Aqua-Art. Polska marka Aqua-Art wprowadz...
Glass bent tube set fluid 1080x1080.jpg
Qualdrop rozszerza linię akcesoriów CO2. Polska marka Qualdrop wprowadza do oferty serię nowych indykatorów dwutlenku węgla przeznaczonych do akwariów roślinn...
Witam
Ktoś używa tego reaktora ?
Obejrzałem kilka filmów na YT i wygląda to solidnie i spełnia swoje zadanie ,ale cena zabija .
Jednak poszukałem ,poszperałem i zakupiłem na chinskim portalu za po...