Cześć,
Od ok 6 miesięcy mam akwarium 80x40x40cm. Podłoże aktywne yokuchi jiban soil 20litrów. Woda RO z Demi na końcu bo w kranie dużo krzemianów. Mineralizacja Qualdrop gh plant na gh ok 7. Tds. 160....
filip_matłas w Glony· Odpowiedzi: 2 · Wyświetlenia: 1329
Cześć, jestem początkującym w tym hobby i mam problem z glonami. Chciałbym poprosić o pomoc w rozpoznaniu rodzaju glonów jakie pojawiły mi się w akwarium i jak sobie z nimi poradzić.
Piotr Baszucki w Akwaria· Odpowiedzi: 0 · Wyświetlenia: 1864
W swoim profilu możemy dodawać akwaria, które chcemy aby wyświetlały się pod naszym awatarem w postach na forum.
Bezpośredni link:
https://roslinyakwariowe.pl/dyskusje/user.html?i=profile&mode=av...
Piotr Baszucki w Glony· Odpowiedzi: 3402 · Wyświetlenia: 1459378
identyfikacja-glonow.jpg
Wątek do identyfikacji glonów.
Wgraj zdjęcie i poproś o identyfikację glonów, następnie sprawdź skuteczną metodę zwalczania korzystając z poradnika
TenOdTego w Glony· Odpowiedzi: 2 · Wyświetlenia: 1776
Jak tam wrażenia z przeczytania ebooka „Masz glony w akwarium? To nie jest przypadek” od Pana od Ryb - Podwodne światy Aqua Test? Czy może nikt nie kupił?
Tych konkursów z nami już nie ma.: IIAC, AGA, EAPLC...
szkoda, budziły swego czasu wiele emocji...chyba czas rozruszać towarzystwo i podziałać z czymś na lokalnym podwórku ;)
Łoś w Technika CO2· Odpowiedzi: 6 · Wyświetlenia: 2401
Cześć
Od razu pisze aby się nie śmiać. Mam 300 litrowe akwarium i mam dozowanie co2 z sodastream. Jest butla sodastream, reduktor aquaartu, licznik bąbelków aqua artu, elektrozawór też aquaartu. Dzia...
Statystyki
Ten temat przegląda 332 użytkowników w tym 0 zalogowanych
Najwięcej użytkowników online (52433) było 12 sie 2026
• Liczba postów: 570983
• Liczba wątków: 48800
• Użytkownicy: 36930
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 332 gości
Newsletter
Odbierz 15 zł na zakupy od 200 zł i nie przegap żadnej promocji.
Bądź na bieżąco z poradami i nowościami akwarystycznymi.