Identyfikacja i walka z glonami i sinicami. Skuteczne metody zapobiegania.
Witam,
jestem początkującym akwarystą - proszę o pomoc w identyfikacji nieproszonego gościa. Akwarium o pojemności 36l, filtr Tetra 400, lampa UV - nowo założone
Na roślinach pojawiły się białe narośla o strukturze gąbczastej - nie potrafię ich zidentyfikować: glon/pleśń coś innego? Jak z tym walczyć? Zdjęcie w załączniku
pozdrawiam,
mb
-
intruder29
●
- Ranga: Początkujący
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Tak est to glon i najprawdopodobniej z rodziny krasnorostów;)
-
skate2255
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
To nie jest glon. W nowo założonych zbiornikach w trakcie ich dojrzewania pojawia się to coś. Wyglądem przypomina białą galaretę.Z czasem samo zniknie. Ile możesz zbierz-odezsij rurką, pomocne byłyby też otoski.
-

Artur Wrocław
●
- Ranga: Aktywny użytkownik
- Miasto: Wrocław
Myślę ze molinezje załatwiłyby sprawę
-

zeciak87
●
- Ranga: Stały bywalec
- Miasto: Rogowo (kuj-pom)
Powiązane tematy
Był restart akwarium jakieś 3 tyg. temu, korzeń był w poprzedniej aranżacji. Aktualnie "coś" rośnie na korzeniu i się rozprzestrzenia.
Czy to jest śluzowiec czy może jakaś odmiana grzyba ? T...
Cześć,
Potrzebuję pomocy w identyfikacji tego glona
Witam, od niedawna mam akwarium po totalnym restarcie zaczynając od szafki, szkła po całą aranżacje. Akwarium to 72 l, oświetlenie 20W od Aquael Leddy Slim, podłoże to drobny żwirek kwarcowy1-2mm pod ...
Cześć, czy ktoś podpowie co to za glon? Bo z tego co znalazłem poszukałem to jakieś glon nitkowy który już “umarł” wrzucam zdjęcie poglądowe które najbardziej oddaje to co jest.
I jak się tego pozbyć?...
Witam, jestem początkujący i niestety mam takie problemy:
Na liściach Hygrophila corymbosa i na jednym Anubiasie pojawił się "kryształkowy lub piaskowy" nalot na liściach, oraz przeniósł się...