|
|
Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
Witam.
Wystartowałem dzisiaj z baniaczkiem 60x30x36 OW. Światło 2x24W, podłoże ADA Amazonia New 9l. Temperatura 25 st.C. Światło świecę ok 7h. Podaję ok 5 b/s CO2. Akwarium zalałem pół na pół wodą z kranu i wodą destylowaną. Zakupiłem Standardowy zestaw soli do EI. Baniaczek w miarę gęsto obsadziłem i mam w związku z tym kilka pytań, gdyż może i nie jestem początkującym akwarystą, ale to moje pierwsze akwarium typu "holender".
1. Od kiedy mam zacząć nawozić systemem EI i w jakich dawkach?
2. Co ile pasowałoby na początku podmieniać wodę?
3. Kiedy mogę wpuszczać pierwsze krewetki i ryby?
4. Czy macie jeszcze jakieś propozycje dotyczące mojego startu akwarium?
Chętnie wsłucham wszelkich rad, jak dobrze wystartować z akwarium bez glonów, bo tego się najbardziej obawiam i bardzo mi zależy by tego uniknąć. 
-

Falafel
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
- Miasto: Kraków
A to poglądowe foto zrobione na szybko :

-

Falafel
●
Warto na początek poczytać dział "Arykuły i porady" na stronie sklepu. Jest tam zebranych wiele ciekawych artykułów. Np. https://roslinyakwariowe.pl/artykuly ... linne.html
A na pytania od 1 do 3 znajdziesz porady na forum w przyklejonych tematach, trzeba trochę poszperać. Ale przy okazji szukania, można się wiele nauczyć przeglądając różne działy i posty.
Zapowiada się fajnie, powodzenia.
-

Macvi
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Opole
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Macvi napisał(a):Warto na początek poczytać dział "Arykuły i porady" na stronie sklepu. Jest tam zebranych wiele ciekawych artykułów. Np. https://roslinyakwariowe.pl/artykuly ... linne.htmlA na pytania od 1 do 3 znajdziesz porady na forum w przyklejonych tematach, trzeba trochę poszperać. Ale przy okazji szukania, można się wiele nauczyć przeglądając różne działy i posty. Zapowiada się fajnie, powodzenia.