|
|
Utrzymanie czystości i opieka nad akwarium. Rutynowe czynności serwisowe i sposoby radzenia sobie z nimi.
Witam
Chciałem założyć krewetkarium i mam problem bo nie wiem jakie rośliny kupić jestem początkujący i za bardzo się nie znam posiadam akwarium 30l, oświetlenie oświetlenie DECOLIGHT 11W. Proszę o rady jakie rośliny mógłbym kupić żeby też były łatwe w uprawie. 
Ostatnio edytowano 04 sty 2012, 18:56 przez Hajmer, łącznie edytowano 1 raz
-
Hajmer
●
- Ranga: Początkujący
Wybiesz te ktore ci sie podobaja i nie sa za bardzo wymagajace no i najlepiej cos malego o drobnych liscia. krewcie lubia mchy jest ich pare gatunkow. Wpisz w google rosliny do krewetkarium i wyskoczy pare stronek lub kliknij w ten link i poczytaj
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q= ... rium&meta=
pozdrawiam.
-

wmmisiek666
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
- Miasto: Londek.UK
mogli byście doradzić jakie rośliny nadawały by się do mojego zbiornika, żeby były też łatwe w hodowli. posiadam podłoże Aqua Art Aqua Substrate II+.
-
Hajmer
●
- Ranga: Początkujący
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Witaj co do roslin do takiego baniaczka z takim oświetleniem ja bym wybrał:
- bolbitis heteroclita compacta
- microsorum thin leaf
- anubias nana
- różnego rodzaju mchy;christmas,phoenix,weeping,taiwan,peacock
-wątrobowce:pelia ,subwasertang
Także widzisz wybór jest duży,od Ciebie zależy na co się zdecydujesz
-
pablo77
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
- Miasto: Raj
Powiązane tematy
Wygląda na to że jestem manualnie upośledzony bo przywiązywanie anubiasów lub bucephalandr do lawy lub lignit stanowi dla mnie podobny problem jak haftowanie obrus. Pomyślałem sobie, że zamiast zabawy...
Witam,
mam akwarium 126L około 4 miesięcy na ziemi ogrodowej. Akwarium jest zarośnięte różnymi roślinami, wszytko raczej dobrze rośnie nawożone CO2 z butli, rybek nie za wiele (4 skalary, 12 neonek, 2...
Witam, po podmianie wody, zrobiła się mętna woda. czy da się jakoś wrócić do czystej krystalicznej wody ??