Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
witam ! co sądzicie o gotowych solach makro z allegro NPK 10:1;10 ? podają, że po podaniu 2,5 ml podnosi o 1,5 ppm N i P i K w 100 litach.
-
cezar d
●
- Ranga: Znający temat
- Miasto: kołobrzeg
-
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Też myślałem żeby takie kupić ale przez to że nie znam się na tym za bardzo postanowiłem kupić nawozy płynne bo jest mniejsza obawa o glony
-

OjGeN
●
- Miasto: Gliwice
Kupiłem taki zestaw dodatkowo z Magnezem na akwarium-net
żeby poeksperymentować.
Rozpuszczalność w wodzie RO 100% procentowa (potem b.delikatnie krystalizuje) - miłe zaskoczenie.
Jeśli w testach wychodzi ci, że masz odpowiednie proporcje między NPK w wodzie (ja np. mam po4 - o, no3 - 0) to bez problemu można zastosować takie kombo. Przy małych dawkach rośliny wszystko zjedzą (dodaję 70% dawki z opakowania codziennie rano i po4 i no3 cały czas są zerowe). Zanim zacznie się podawanie konieczne jest jednak odpowiednie nasycenie wody co2 inaczej glony gwarantowane (próbowałem samo Easy Carbo i atak zielenic ustał dopiero przy 3 krotniej dawce).
-
Nix
●
- Ranga: Początkujący
Nix napisał(a):Kupiłem taki zestaw dodatkowo z Magnezem na akwarium-net żeby poeksperymentować. Rozpuszczalność w wodzie RO 100% procentowa (potem b.delikatnie krystalizuje) - miłe zaskoczenie. Jeśli w testach wychodzi ci, że masz odpowiednie proporcje między NPK w wodzie (ja np. mam po4 - o, no3 - 0) to bez problemu można zastosować takie kombo. Przy małych dawkach rośliny wszystko zjedzą (dodaję 70% dawki z opakowania codziennie rano i po4 i no3 cały czas są zerowe). Zanim zacznie się podawanie konieczne jest jednak odpowiednie nasycenie wody co2 inaczej glony gwarantowane (próbowałem samo Easy Carbo i atak zielenic ustał dopiero przy 3 krotniej dawce).
wrocilem do tematu. w takim razie lepiej lać nawóz po południu lub wieczorem ?
-
cezar d
●
- Miasto: kołobrzeg
-
Powiązane tematy
Witam.