gotowe sole makro - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

gotowe sole makro

Liczba wyświetleń: 1478·Odpowiedzi: 3
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
cezar d kołobrzeg

10 maja 2011, 18:59 gotowe sole makro  (#1)  

witam ! co sądzicie o gotowych solach makro z allegro NPK 10:1;10 ? podają, że po podaniu 2,5 ml podnosi o 1,5 ppm N i P i K w 100 litach.

cezar d
Ranga: Znający temat

Miasto: kołobrzeg

Polecamy zakupy w sklepie forumowym
OjGeN Gliwice

10 maja 2011, 19:34   (#2)  

Też myślałem żeby takie kupić ale przez to że nie znam się na tym za bardzo postanowiłem kupić nawozy płynne bo jest mniejsza obawa o glony

OjGeN

Miasto: Gliwice

Nix

10 maja 2011, 21:35   (#3)  

Kupiłem taki zestaw dodatkowo z Magnezem na akwarium-net
żeby poeksperymentować.
Rozpuszczalność w wodzie RO 100% procentowa (potem b.delikatnie krystalizuje) - miłe zaskoczenie.
Jeśli w testach wychodzi ci, że masz odpowiednie proporcje między NPK w wodzie (ja np. mam po4 - o, no3 - 0) to bez problemu można zastosować takie kombo. Przy małych dawkach rośliny wszystko zjedzą (dodaję 70% dawki z opakowania codziennie rano i po4 i no3 cały czas są zerowe). Zanim zacznie się podawanie konieczne jest jednak odpowiednie nasycenie wody co2 inaczej glony gwarantowane (próbowałem samo Easy Carbo i atak zielenic ustał dopiero przy 3 krotniej dawce).

Nix
Ranga: Początkujący

cezar d kołobrzeg

30 maja 2011, 19:06   (#4)  

Nix napisał(a):Kupiłem taki zestaw dodatkowo z Magnezem na akwarium-net
żeby poeksperymentować.
Rozpuszczalność w wodzie RO 100% procentowa (potem b.delikatnie krystalizuje) - miłe zaskoczenie.