Jak się pozbyć tych glonów ?
Identyfikacja i walka z glonami i sinicami. Skuteczne metody zapobiegania.
W jaki sposób można pozbyć się tych glonów ?
Rośliny mają dużo światła ok. 1 W/litr przez 12h dziennie oraz CO2 i nawozy Planta Garnier Macro i Ferro + oraz K2SO4
-
dj_rey
●
- Ranga: Początkujący
mógłbyś napisać jakie dawki tych nawozów i CO2 stosujesz? przy 1W/l jeśli lejesz zalecane dawki to jest to grubo za mało dodatkowo obstawiam zbyt małą ilość CO2 i / lub jego nierównomierne rozprowadzenie po zbiorniku.
-

Waleń
●
- Ranga: Aktywny użytkownik
- Miasto: Warszawa
-
krasnorosty wymieszane z sinicami (te bąbelki tlenu na zdjęciu to od nich).
Bombowa mieszanka. Obstawiam duży poziom DOC oraz kłopoty z CO2.
-
Przepol
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
Powiązane tematy
Cześć, jestem początkującym w tym hobby i mam problem z glonami. Chciałbym poprosić o pomoc w rozpoznaniu rodzaju glonów jakie pojawiły mi się w akwarium i jak sobie z nimi poradzić.
identyfikacja-glonow.jpg
Wątek do identyfikacji glonów.
Wgraj zdjęcie i poproś o identyfikację glonów, następnie sprawdź skuteczną metodę zwalczania korzystając z poradnika
Cześć wszystkim, założyłem 4 miesięce temu akwarium 240L. Podłoże aktywne Jokuchi Jiban Soil, pod nim lawa wulkaniczna, Filtracja Oase 600 kubeł , wyylot nad powierzchnią aby było duże falowanie wody,...
Witam
Proszę o podpowiedź jaki rodzaj glonów znajduje się w moim akwarium. Co jest tego powodem? Jak się ich pozbyć?
W weekend postaram się wrzucić parametry wody. Testy kropelkowe
Cześć, pojawiło mi soe coś takiego jak na zdjęciu ostatnio w akwarium. Prośba do doświadczonych, co to za glon i jak się pozbyć, pozdrawiam.
Witam. Od początku założenia akwarium czyli od pół walczę z glonami, jednak walka jest bezskuteczna. W akwarium jest inwazja krosnorostów, glonów nitkowatych, zielonego osadu na szybach i pewnie coś j...