Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
Witam pomóżcie zrobić pokrywę do akwarium 120x40x50. Znaczy się z czego najlepiej i najtaniej jestem zielony w tym? z Góry dziękuje
-
gogi20
●
- Ranga: Początkujący
Tutaj mmarek opisał wszystko krok-po-kroku:
https://roslinyakwariowe.pl/index.ph ... arium.html
Generalnie polecam cały dział artykułów na stronie głównej, tydzień czytania a potem ognia z akwarium roślinnym 
mgr biologii - botanik, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych
-

Piotr Baszucki
●
- Ranga: roslinyakwariowe.pl
- Miasto: Nowa Ruda
- Wspieram stronę kontem Premium
-
Akwaria
-
tomi1967
●
- Ranga: Początkujący
Powiązane tematy
Wracam po 11 latach do akwartstyki i zakupiłem dzisiaj roślinę w ciemno bez nazwy i z dziwnym nalotem. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu co to za roślina i czarne kropki na liściach.
Pozdrawiam
Witam wszystkich, cztery lata temu zlikwidowałem 450l z paletami - zdjęcia poniżej, jak widać rośliny tylko w doniczkach.
Jednak cały czas ciągnie mnie w stronę wody i zbieram się do założenia roślinn...
Witam tak jak w temacie od zakupu tych echindorusów minęło już 3 miesiące wypuszczone są młode liście tak jak widać na zdjęciach. Ostatnio przestały mi rosnąć stoją w miejscu przy ostatniej podmiance ...
Witam. Kupiłem roślinki na all... lokalnie... Pomijam to że dostałem wielkie G zapakowane kilka roślin w jedno pudełko... ale dostalłem też parę roślin których nie zamawiałem. Oto jedna z nich której ...
Witam.
Posiadam od około 2 miesięcy zbiornik 200l.
Za filtracje odpowiada fluval 305 i aquael turbo 1500.
Cykl azotowy zamknięty.
Parametrów wody nie mierzyłem wszystkich ale takie jak no2,no3,nh3/nh4...
Podpowie ktoś czy to.samiec czy samica bo mam problem
Witam,
Planuję powrót do akwarystyki po latach. Najprawdopodobniej wybiorę zbiornik VIV 80x45x45.
Chcę wykonać pokrywę z własnym oświetleniem LED (DIY). Na razie nie chcę rozmawiać o doborze diod / dr...