Oświetlenie do akwarium 40x25x25
Wybór modelu lampy i konfiguracja ustawień. Pomysły na rozbudowę fabrycznych pokryw.
Witam Serdecznie !!!
Mam na imię Michał i na wstępie pragnę zaznaczyć, że jestem początkującym hobbystą akwarystą  więc proszę o wyrozumiałość.
Mój problem wygląda następująco... Posiadam standardową obudowę akwa z jedną świetlówką energooszczędną o mocy 15W (na początku było 7W  ).
Już na wstępie mojej przygody zauważyłem jak ogromne znaczenie ma światło do uprawy roślin.
Bardzo chciałbym się dowiedzieć jaką mogę kupić porządną świetlówkę na gwint E14, która będzie najlepsza dla moich roślinek...
Potrzebuje sporo światła bo mam światłolubne roślinki.
Proszę o sugestię jak ewentualnie zmodernizować tak małą pokrywę ???
Będę wdzięczny za każdą konkretną odpowiedź !!!
Pozdrawiam i Wesołych Świąt !!! 
-
spooner25
●
- Ranga: Początkujący
-

kier
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
- Miasto: Toruń
Cześć:)
Tak jak pisał kolega wyżej, skoro chcesz się trzymać gwintu, to linki są podane. Ale czy nie lepiej byłoby przerobić pokrywę na 2x15W? Chyba było by to znacznie lepsze rozwiązanie.
Pozdrawiam
Paweł:)
-
Darkmessiahh
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Okolice Opola
-
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Tak jak pisał kolega wyżej, skoro chcesz się trzymać gwintu, to linki są podane. Ale czy nie lepiej byłoby przerobić pokrywę na 2x15W? Chyba było by to znacznie lepsze rozwiązanie.
Ale jak ma przerobić pokrywę na takie świetlówki, skoro są one dłuższe niż akwarium? Mają wystawać na boki? Poza tym napisał, że jest początkującym akwarystą, a Ty mu radzisz więcej niż 1W na litr? Tak najłatwiej o zniechęcenie do hobby!
spooner25 witaj na forum!