Chilli napisał(a):widzę mikit - że potrafisz tylko krytykować i szydzić z wypowiedzi i pytań innych mniej doświadczonych - a jak ktoś spełni warunki i oczekuje odpowiedzi na pytanie - to kiepsko z odpowiedzią od Ciebie

bo czekam i czekam i jakoś doczekać się nie mogę aż coś mi poradzisz

Sory - pytam bo jestem początkującym niedoświadczonym akwarystą - od tego jest forum.
a co ty myślisz że ja nie mam swojego życia i siedzę przed kompem 24h/dobę. co do oświetlenia to znowu kiepsko sprecyzowałeś bo flora ok ale co to za zwykła rura i jakiej są mocy.
poza tym nie szydziłem z twojej wypowiedzi, po prostu odebrałem to że masz ADA to wszystko jasne i już wszystko będzie cacy w twoim baniaku.
co do filtra to chciałem tylko wiedzieć czy masz wew. czy zew. masz zew. więc ok nie mam zastrzeżeń.
oświetlenie uważam za trochę kiepskie jak dla mnie, po prostu wolałbym wstawić jakieś rurki philipsa np. jedna 965 dla bielszego światełka i może ta flora zostać chociaż jak ja ją miałem w aqua to nie zauważyłem super efektów. dlatego zawsze miałem 965.
roślinki ok. ale nie wiem jakiej mocy masz światełko i czy masz odbłyśniki i czy tego światełka wystarczy. widzisz ja na przykład miałem problem z małym heniem w baniaku 60x50x40wys przy 2x24w T5 plus odbłyśniki plus co2.
co do mnie to też nie jestem profesjonalistą, mało wiem, ale czytam a jak już czegoś znaleźć nie mogę to dopiero piszę a nie piszę bo nie mam co w domu robić. jednak na moje pytania ciężko jest ludziom odpowiedzieć bo albo się nie chce albo większość z nich po prostu jak ty jest początkującymi i nie mają wiedzy.
co do co2 to ja dawałem 24h/dobę i nie miałem problemów z rybami, roślinki nie bąbelkowały jak szalone ale coś tam zawsze było na zielsku. od startu baniaka zawsze świeciłem pełnym oświetleniem i jak na razie nie miałem problemów z glonami.
tyle ode mnie. coś nie jasne to pisz