|
|
Pomocy - nie wiem co to jest: włochaty biały meszek w akwa
Dyskusje nie pasujące do innych działów. Aktualności i ciekawostki akwarystyczne.
Witam wszystkich i pozdrawiam.
Jestem początkującym - pomocy mam następujący problem:
Po założeniu akwarium jakieś 2-mc temu wszytko było ok. Obecnie pojawił się jakiś biały meszek na elementach akwarium tj: na filtrze, na termometrze, grzałce, na łączeniach szyb. Co najgorsze zaczyna pojawiać się na roślinach - na krawędziach liści i łodygach ale lekko ciemniejszy. Bardzo trudno mi to opisać zerknijcie na foty(duże wiec wrzuciłem na serwer):
http://rdzenny.vanet.pl/akwarium/
Pomóżcie nie wiem czy to normalne czy to jakaś choroba, co z rybami - szkodliwe da nich?
Akwarium 70 litrów. PH około 7-8 (mierzone za pomocą sera ph test). Filtr kubełkowy 3 wkłady gąbka/wata, ceramiczne pierścienie (firma SUNSUN CERAMIC RINGS GP-02 NH4 NO2), Żwirek porowaty (GP-01 MAIFAN STONE). Wszytko z allegro. Napowietrzanie i filtr całą dobę. Oświetlenie - wiem że za małe 20W - czekam na pokrywę docelowo będzie około 50-60W (dwie świetlówki plus energooszczędna żarówka do przejściowych okresów).
Skład osobowy (deko za duży - same maleństwa):
4 gubiki, 4 mieczyki, 5 neonów, 5 danio pręgowanych, 3 kiryski, 3 bocje, zbrojnik.
-
rdzenny
●
- Ranga: Początkujący
To jest zdaje się pierwotniak Stentor sp. Ale głowy sobie uciąć nie dam. A tak poza tym, to ja bym się tym nie przejmował.
-
Krzycho_75
●
- Miasto: Okolice Iławy
Czy to aby nie są stułbie 
-

Tusia
●
- Ranga: Z dużym doświadczeniem
- Miasto: Rzgów
-
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
stulbie to to nie sa an 100%, ale na pewno to jakis zywy organizm^^
Kosiarki/otoski moze by to zzjadly?
-

Heathen
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
- Miasto: Zabrze
Miałam coś takiego ale tylko kilka sztuk  , przy dotknięciu zamykały parasolkę więc uznałam, że to stułbie, których zresztą nigdy wcześniej na oczy nie widziałam. Ciekawe czy te się zamykają 
-

Tusia
●
-