180l- holender - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

180l- holender

Liczba wyświetleń: 856·Odpowiedzi: 1
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Zaloguj się, aby zmienić widok
Nagus07 Wola woj.śląskie

29 lip 2008, 21:16 180l- holender  (#1)  

Jestem początkujący w sprawach holendra. Piszę ten temat tutaj dlatego iż coś kiepsko wypowiadają się w tym temacieŁ
https://roslinyakwariowe.pl/forum/vi ... hp?t=24045

1. Czy 2x HQI 70 W starczy na to akwarium ? Akwarium Planowane dużym obsadzeniem roślinami

2. Czy nawozy Aqua Substrate I i II będą ze sobą współgrały i ile tego zakupić i mniej więcej po ile cm rozmieścić.

3. Czy mogę na spód dać TetraPlant Complete Substrate 5.8kgL ?

Nagus07
Ranga: Poznaje temat

Miasto: Wola woj.śląskie

romanbyd Tryszczyn

29 lip 2008, 22:59   (#2)  

Podłoży w/w nie stosowałem, ale co do światła, to może być nawet za dużo! Zrób sobie regulację wysokości wiszenia lamp nad akwa!
Bardzo pożyteczne jest podpatrzenie działających (wyśmienicie!) zbiorników np. w Galerii akwariów ... :wink:
...nie wystarczy chcieć, trzeba działać" (Goethe)

romanbyd
Ranga: Znający temat

Miasto: Tryszczyn

Powrót do Nawożenie

Powiązane tematy

IMG_8971.jpeg

Akwarium 180l low tech- problem z roslinami

Miłośnikzieleni w Nawożenie · Odpowiedzi: 10 · Wyświetlenia: 5574
Witam wszystkich forumowiczów . To mój pierwszy post, potrzebuje pomocy w ustaleniu niedoboru/blokady w swoim akwarium. Najpierw trochę o akwarium: Akwarium Juwel 180l panorama(92x42x45) Oświetle...

Nawożenie 180l

usambara14 w Nawożenie · Odpowiedzi: 3 · Wyświetlenia: 1689
Witam Akwarium 80x45x50 2xRGB60 chichiros 9h na 70% co2 z butli Woda RO + mineralizator z seachema podmiana na tydzień 30% Filtracja EX600plus jako mechanik same gąbki + EX800plus biologiczny cer...

Niedobory w akwarium 180l - dziwna sprawa

cnl w Nawożenie · Odpowiedzi: 7 · Wyświetlenia: 1840