Planta Gainer ferro+ aqua art kontra pmdd - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Planta Gainer ferro+ aqua art kontra pmdd

Liczba wyświetleń: 1333·Odpowiedzi: 1
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
heavy wroclaw

08 cze 2008, 13:12 Planta Gainer ferro+ aqua art kontra pmdd  (#1)  

Witam,
Z racji że jestem początkującym w temacie akwa holenderskiego, pozwole zadać sobie Wam pytanie: ( szukałem w opcji "szukaj", ale chyba dnia mi by nie starczyło na przeglądnięcie wszystkiego)
Na starcie zbiornika (450l) zacząłem nawożić Planta Gainer ferro+ aqua art, gdyż czekałem na przesyłke pmdd (testy żelaza były ok). Po ok 10 dniach zacząłem używać pmdd i tu test żelaza zaczął wskazywać 0 . Podwoiłem dawke, lecz to nie pomogło.
Parametry:Fe-0, NH4-1,0, PH-7, KH-4, GH-8, NO2-0,20, NO3-4, PO4-0,25.
Kupiłem znowu ferro+ i żelazo podskoczyło do 0,3 ( testy wykonane JBL)
Ferro+ nie zawiera makro, a pmdd podobno zawiera makro i mikro. Jak pogodzić nawożenie aby było w miare tanio? 500 ml ferro+=29 zł w sklepie ( na allegro ok 20) pmdd 500 ml= 6zł. Może zmienić nawóz na jakiś inny? Co polecacie, lub możę dawać na zmiane np 4 dni pmdd i 1 dzień ferro+ ?
Pozdrawiam.
hard&heavy

heavy
Ranga: Początkujący

Miasto: wroclaw

Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Kadazan Toruń / Bydgoszcz

08 cze 2008, 14:03   (#2)