Fajna kostka, fajna fotka (może ciut za zimna) - ogólne wrażenie dobre. Tylko brakuje obsady zwierzęcej - ani neon ani bojek nie pasują do aranżacji. Widziałbym coś mniejszego i "delikatniejszego".
Super są te Twoje akwaria !!
Jednego tylko nie rozumiem , może dlatego że jestem początkujący Wszyscy stosują jakieś super nawozy, a dodatkowo KMNO3 bo ponoć w nawozach oryginalnych a w szczególności PG jest mało azotu, a Ty w swojej 180 dajesz 4 x mniej macro niż zaleca producent a 3 x więcej Ferro+ i żadnych innych "wynalazków". A wynik jak widać na Twojej stronie godny pozazdroszczenia. A co do tego 19 L maleństwa to też 2x wiącej Ferro +. Ja mam 25 L i daję tyle ile poleca producent. Ferro + 0,5 ml i makro 0,5 ml co dziennie. Może powinienem coś zmienić Jakie jest twoje zdanie na temat macro ?
Podmieniam 7 l RO na tydzien z PGHM
Przylacze sie do tematu. Co do malej ilości azotu w PG to sie zgodze i tez podaje dodatkowo KNO3 (chyba o to chodzilo mojemu przedmowcy, bo zwiazku takiego jak KMNO3 to chyba w ogole nie ma! ). Ale też nie możesz przesadzić z ilością azotu. Zwiekszona ilość ferro+ moze wynikac wlasnie z wiekszej ilosci potasu i azotu podawanego do akwarium (ja tez daje wiecej ferro+ i classica niz zaleca producent)
marur_marur w Akwaria· Odpowiedzi: 3 · Wyświetlenia: 3601
Cześć,
przedstawiam moje akwarium, które wystartowało 15 styczna 2026. r. Jest to mój pierwszy — wg mnie w miarę udany — zbiornik pod kątem roślinności. Mam na myśli to, że w końcu udało mi się w miar...
vanplesniak11 w Akwaria· Odpowiedzi: 6 · Wyświetlenia: 6011
Cześć !
Zawsze miałem zbiorniczek malawi, tym razem postanowiłem w biurze zrobić sobie kostkę o wymiarach powyższych.
Filtr : Oase 75 bioStyle
Oświetlenie : Chihiros CII
Planowane podłoże: Amazonia...
Totik w Akwaria· Odpowiedzi: 0 · Wyświetlenia: 3235