DOZOWANIE CO 2 - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

DOZOWANIE CO 2

Liczba wyświetleń: 1671·Odpowiedzi: 2
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Zaloguj się, aby zmienić widok
MISIUPIK TARNOWSKIE GÓRY

03 gru 2007, 00:22 DOZOWANIE CO 2  (#1)  

WITAM
Jestem laikiem w dozowaniu co 2 wiec prosze o pomoc .
Mam akwa 240 l parametry wody no 3 - 20 no 2 - 0,4 gh - 17
kh - 8 ph - 6,6 tem. wody 28 st 2 swietlówki do roslin AQUA-GLO + FLORA-GLO w orginalnej obudowie + dwie świetlówki kompaktowa 55 w i rosliny rosna mi mizernie wiec
chce dozowac co 2 tylko niewiem ile mam licznik babelków wiec prosze o pomoc ile babelków na minute .
Za odpowiedzi z góry dziekuje
MISIEK

MISIUPIK
Ranga: Początkujący

Miasto: TARNOWSKIE GÓRY

Kadazan Toruń / Bydgoszcz

03 gru 2007, 01:22   (#2)  

To akwarium jest świeże, tak? Nic tam nie pływa? Taką mam nadzieję, bo wyniki testu na NO2 są niepokojące. To i całkiem znaczna zawartość azotanów obniżają Ci mocno pH. CO2 najlepiej zacząć dozować od startu baniaka w ilości 1 bąbel na sekundę, a dopiero gdy dojdziesz do stabilności i dojrzałości filtra, to staraj się tak dozować CO2, aby przy twardości 8 mieć pH 7.

Jeśli jednak to akwarium już jakiś czas działa i pływają w nim ryby, to sprawdź pracę filtrów i czy coś Ci w baniaku nie gnije, zanim zaczniesz dozować CO2.

Kadazan
Ranga: Z dużym doświadczeniem

Miasto: Toruń / Bydgoszcz

MISIUPIK TARNOWSKIE GÓRY

03 gru 2007, 19:59   (#3)  

WITAM
Akwa chodzi juz od roku z rybkami niemam problemów, podgniwaja mi tylko troche roślinki
Dziękuje za rade zrobie jak mi napisałeś.

POZDRAWIAM
MISIEK

MISIUPIK
Ranga: Początkujący

Miasto: TARNOWSKIE GÓRY

Powrót do Nawożenie

Powiązane tematy

180l.jpg

Estimative Index (EI), dozowanie suchych soli, ale prościej.

spider72 w Nawożenie · Odpowiedzi: 661 · Wyświetlenia: 312850