WITAM
Jestem laikiem w dozowaniu co 2 wiec prosze o pomoc .
Mam akwa 240 l parametry wody no 3 - 20 no 2 - 0,4 gh - 17
kh - 8 ph - 6,6 tem. wody 28 st 2 swietlówki do roslin AQUA-GLO + FLORA-GLO w orginalnej obudowie + dwie świetlówki kompaktowa 55 w i rosliny rosna mi mizernie wiec
chce dozowac co 2 tylko niewiem ile mam licznik babelków wiec prosze o pomoc ile babelków na minute .
Za odpowiedzi z góry dziekuje
To akwarium jest świeże, tak? Nic tam nie pływa? Taką mam nadzieję, bo wyniki testu na NO2 są niepokojące. To i całkiem znaczna zawartość azotanów obniżają Ci mocno pH. CO2 najlepiej zacząć dozować od startu baniaka w ilości 1 bąbel na sekundę, a dopiero gdy dojdziesz do stabilności i dojrzałości filtra, to staraj się tak dozować CO2, aby przy twardości 8 mieć pH 7.
Jeśli jednak to akwarium już jakiś czas działa i pływają w nim ryby, to sprawdź pracę filtrów i czy coś Ci w baniaku nie gnije, zanim zaczniesz dozować CO2.
spider72 w Nawożenie· Odpowiedzi: 661 · Wyświetlenia: 312850
Wstęp
Poniższy tekst, jest tłumaczeniem artykułu oryginalnie umieszczonego na forum UKAPS http://www.ukaps.org/EI.htm napisanego przez jego członka Clive'a Greene'a. Przedstawione dane są interpreta...
Macias w Nawożenie· Odpowiedzi: 28 · Wyświetlenia: 12426
Witam
Szukałem i szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Wszędzie jest mowa o dozowaniu magnezu względem wapnia (4:1) i niby sprawa jest prosta. Na przykładzie mojej kranówki...
pi3cho82 w Nawożenie· Odpowiedzi: 5 · Wyświetlenia: 4538
Witam,
Ktoś z Was nawozi akwarium tytułowym nawozem?
Nie wiem jak dozować, na opakowaniu napisano jedynie, że "10 ml na 100L podnosi fosfor o 0,4ml/L". Ale jak często go stosować? Trzeba tes...
kustek w Nawożenie· Odpowiedzi: 9 · Wyświetlenia: 4268
Witam, mam pytanie ktoś używa takiego cuda ? Jak opinie ? Może ktoś zamawiał coś podobnego z AliExpress cena jest trochę mniejsza? nie mogę wkleić fotki wiec wrzucam nazwę Jebao Doser 3.4 - dozownik p...