Kalkulator CO2-nie działa ?!
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Witam!
Czy Ktoś mógłby podać link działającego kalkulatora CO2 ?
Ten na str.Głównej to nie działa, niestety
Z góry dzięki!
-

romanbyd
●
- Ranga: Znający temat
- Miasto: Tryszczyn
sprawdzalem przed chwila u mnie dziala
-

macek.g
●
- Miasto: UK
OK! Dziś działa już bezbłędnie 
-

romanbyd
●
- Miasto: Tryszczyn
Powiązane tematy
Witam
Mikołaj (na spółkę ze mną) w tym roku był bardzo łaskawy dla mnie i mam nową "zabawkę" fotometr Zoolek Exaqua Pro3 z zestawem testów pod rośliny. Jako, że od jakiegoś czasu robię sobi...
Witam
Udało mi się zmiękczyć wode przy pomocy wody ro i jak w kranie mam 11 GH to teraz w akwarium mam 5 GH. I udało mi się też ją lekko zakwasić tak na 6,5 ph ale to dzięki chyba podłożu Controsoil....
Witam forumowiczów,
Jestem początkujący akwarystą, założyłem akwarium 77 l,wymiary 60x35x35, na podłożu aktywnym yokuchi jiban soil w rogu piach. Start akwarium to 2.02.2023.Zastosowany filtr to Aquae...
Zapraszam do obejrzenia, udziału w ankiecie i dyskusji.
Fajnie omówione najważniejsze kwestie związane z twardością wody.
Zapraszam do poczytania artykułów na blogu dr Łukasza Kaczmarka:
https://wod...
Siemka. Jakieś 4 miesiace temu kupiłem filtr ro Arka myaqua 1900. Filtr był polecany przez paru znanych mi ludzi. Ma dużą wydajność, ma fajny wygląd i jest kompaktowy, ale też nie jest tani.Ale do rze...
Witam Was, mam do Was kilka pytań
1. Czy istnieje kalkulator ktory uwzględni stosowanie soli w stosunku do twardości wody? Aby mniej wiecej wiedzieć jak nawozic azotem z KNO3 czy innymi solami pr...
Witam
Posiadam roślinne akwarium 112 litrów. Rośliny to lotosy, cryptokoryny, anubiasy, dzisiaj przyjdzie żabienica i jeszcze jakaś roślina. Posiadam filtr ro. W kranie mam wode o Gh jakieś 12 i Kh j...
Dzień dobry,