|
|
HQI i oświetlenie cube'a (55x55x55cm)
Wybór modelu lampy i konfiguracja ustawień. Pomysły na rozbudowę fabrycznych pokryw.
Witam,
Jestem na etapie wykonania oprawy wiszącej nad akwa o wymiarach jak w temacie. Rośliny: bolbitis, eleocharis, microsoria, lilaeopsis.Nie mam doświadczenia w HQI, więc ciężko zdecydować mi się na odpowiednią moc lampy (70W czy 150W) a zbiornik mam zamiar oświetlać maxymalnie 7h. Która lampa będzie wygodniesza i efektrywniejsza w użyciu waszym zdaniem?
Partner roslinyakwariowe.pl  
-

Radek Baszak
●
- Ranga: Stały bywalec
- Miasto: Wrocław
- Wspieram stronę kontem Premium
Witam
najlepszym rozwiazaniem bylby elektroniczny z mozliwoscia sciemniania modul zasilajacy do HQI ale jest to droga sprawa ale bieorac pod uwage gabaryt zbiornikai 160 litrow zdecydowanie 150W proste nigdy za duzo swietla tylko trudniej a jak trudniej to bardziej sie chce przy nim chodzic. a propo jak tam dostawa akwarium dotarlo wszystko w calosci
czasem jest lepiej czasem jest gorzej ale najważniejsze nie poddawać się
<BR>

-

bizonik
●
- Ranga: Poznaje temat
- Miasto: Warszawa
-
bizonik napisał(a):Witam
najlepszym rozwiazaniem bylby elektroniczny z mozliwoscia sciemniania modul zasilajacy do HQI ale jest to droga sprawa ale bieorac pod uwage gabaryt zbiornikai 160 litrow zdecydowanie 150W proste nigdy za duzo swietla tylko trudniej a jak trudniej to bardziej sie chce przy nim chodzic. a propo jak tam dostawa akwarium dotarlo wszystko w calosci
Ok, sprawa HQI przesądzona. A zbiornik dotarł w jak najlepszej formie, szafka i pozostały sprzęt zresztą też.
-

Radek Baszak
●
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Radku, może się pochwalisz w jaki sposób rozwiązałeś problem HQI. Może kto inny będzie chciał mieć takie same akwa i stanie przed tym samym problemem...
-

Nessos-Przemyslaw Ziolek
●