|
|
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Kiedyś w sklepie internetowym " Anubias" i na allegro były takie fajne, tanie zestawy do nawożenia CO2. Czy już ich nie ma, czy może źle szukam? Jeśli ich nie ma, to proszę, podajcie mi jakąś tanią alternatywę! Zestawów za 700 złotych kupować mi się nie chce, bo to przewyższy cenę reszty, niewielkiego baniaka (25l.) a w robieniu bimbrowni też nie mam doświadczenia
-
Patryś
●
Ostatnio edytowano 09 lut 2007, 15:45 przez Armek, łącznie edytowano 1 raz
-

Armek
●
- Ranga: Znający temat
Witaj ja tez zamówiłem ten zestaw ale teraz nie mają bodajże reduktorów i czekają na nie do konca lutego ale jak chcesz to mozna to chyba zamówic na www.anubias.pl ale dopiero jak bedą
-
Mikołaj.Klimaszewski
●
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
O.K. Zestawik MINI wyglada niezle, ale w Anubiasie byly chyba taniej  gdzie jest ten sklepik, bo chcialbym odebrac osobiscie? Jaki dyfuzor byscie mi polecili? Moze ten dostepny na stronie? Czy oprocz wezyka i dyfuzora jest cos jeszcze potrzebne?
P.S. Przepraszam, za brak polskich liter, ale cos nie chca sie pisac  [/list]
-
Patryś
●
-

Armek
●
- Ranga: Znający temat
Powiązane tematy
Witam
Udało mi się zmiękczyć wode przy pomocy wody ro i jak w kranie mam 11 GH to teraz w akwarium mam 5 GH. I udało mi się też ją lekko zakwasić tak na 6,5 ph ale to dzięki chyba podłożu Controsoil....
roslinyakwariowe.pl · Odpowiedzi: 0 · Wyświetlenia: 0
https://roslinyakwariowe.pl/images/minaturki/thumb-fp-synchro1-d6ae1b4deda74a8a9438c71501f4a98e.jpg
Zapraszamy do zapoznania się z nową ofertą modernizacji oświetlenia. Jeśli posiadamy w pokrywi...
bezco2.jpg
In this video I discuss the four most important criteria for success when managing low tech planted aquascapes.
1. Substrate: Aquasoils are the best option and superior to other substra...
Dzień dobry,