Moje wskazania testów - co radzicie - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Moje wskazania testów - co radzicie

Liczba wyświetleń: 2797·Odpowiedzi: 12
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Zaloguj się, aby zmienić widok
Witam Dzieki że zajrzałeś
Jestem początkujący
Posiadam akwarium
Objętość: 240l (brutto)
Wymiary: 120x50x40cm (dl./wys./szer.), szyba 8mm panoramiczna
Oświetlenie: 2x30W T-8 swietlowka Sylvania GROLUX i HAGEN FLORA-GLO
+ 2x39W T-5 Sylvania
Światło świeci się 11 h
Temperatura 27 stopni
Nawozy
Planta Gainer classic stosowałem przy podmianie wody zgodnie z instrukcją
Planta Gainer macro codzienie po 5 ml
Planta Gainer ferro + codzienie po 5 ml

GH 19
PO4 0,2
FE 0,5
KH 10
PH 7,5
NO3 40

Jestem na etapie składania zestawu co2 jednak jeszcze trochę to potrwa.

Po ostatniej podmianie wody pojawiły się dziury w liściach oraz zielonkawy nalot na niektórych listkach roślin .Ogólnie roślinki jakie dostałem nie mają już tak pięknych kolorów jakie miło po wsadzeniu do wody .Co radzicie żeby poprawić kondycię roślin
Z góry dzięki za pomoc

marcin.k

20 gru 2006, 22:48   (#2)  

To fotka mojego zbiornika

http://republika.pl/allegro2007/akw.JPG

marcin.k

igi Łódź

20 gru 2006, 23:01   (#3)