Cześć!
Kombinowałem na sucho z różnym ustawieniem kamieni, no i ostatecznie nie wiem co wybrać ... :? Proszę was więc o pomoc.
Nie ma co tu dużo mówić, zdjęcia załączam .
Sorry, że nie w akwariu...
Witam akwarium zalałem kilka dni temu w poniedziałek, woda była szaro/biaława wydaje mi się że to od ADA Amazonia, wode podmieniłem we wtorek 40% bo woda była strasznie mętna, środę ok 20% i wczoraj j...
Witajcie.
W moje rączki wpadł zbiornik 72l, 60x40x30 OW.
Jako, że jestem zielony w temacie aquascapingu proszę was o pomoc.
Mam korzeń, który jest niestety niewielkich rozmiarów, bo mieścił się na sty...
Cześć...
Jakiś czas temu pisałem o tym, że nowy wkład do filtra EX600 zatkał mi przepływ. Nie było to prawdą, jak się okazało. Po prostu węże i rurki szklane (głównie wlotowa) zarośnięte były dziwnym...
Mam niezłą zagryche mianowicie czy da się jakoś przyciąć ECHINODORUS RUBIN do takich rozmiarów by nie chciał mi "ucieć" z akwarium??? I jak z niego robić sadzonki bo jest naprawdę piękny i o...
Witam,
Tak na wstępie jestem Adrian i mieszkam w Bydgoszczy. zakładam Akwarium trochę o sprzęcie który już mam.
Akwarium 60 na 35 na 35
Filtr Cristal Profil e900
Oświetlenie hagen glo 2x24 ...
Witam mam problem z doborem roślin do nowego akwarium, chciałem was prosić o dobranie roślin które są łatwe w uprawie i nadawały by się do mojego akwarium.
Wymiary: długość 76 szer 40 wys 42
Oświe...
Jaki korzeń wybrać ?
RED WOOD MORR
czy
SPIDER WOOD
Który ładniej wygląda w akwarium i nie barwi wody i nie zmienia jej parametrów
Pomocy
z góry dziękuje
Witam. Niedawno w moim akwarium miałem małe problemy z glonami. Na szczęście sytuacja została w miarę szybko opanowana i akwarium powoli wraca do swojego pierwotnego stanu . Niestety od jakiegoś tygod...
Statystyki
Ten temat przegląda 761 użytkowników w tym 0 zalogowanych
Najwięcej użytkowników online (32974) było 3 sie 2026
• Liczba postów: 570932
• Liczba wątków: 48794
• Użytkownicy: 36922