red cherry mech singapur - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

red cherry mech singapur

Liczba wyświetleń: 2531·Odpowiedzi: 5
Ryby w akwarium roślinnym - dobór obsady, metody karmnienia, profilaktyka i leczenie.
Zaloguj się, aby zmienić widok

07 lis 2006, 11:06 red cherry mech singapur  (#1)  

Witam mam pytanie obsadziłem korzeń mchem singapur(przepraszam za nazewnictwo) wiążąc go do korzenia nicią zamierzam niebawem zakupić krewetki red cherry i obawiam się że mogą one zrobić sobie z tego mchu stołówkę. Czy moje obawy są słuszne? Ponadto boję się że wspomniane krewetki mogą paść ofiarą pozostałej obsady akwarium 54L 10 neonów czerwonych. Akwarium jest dość zarośnięte posiada duże skupisko microsorium oraz korzeń który po zarośnięciu mam nadzieję też będzie stanowił kryjówkę. Jestem początkującym akwarystą z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

slawny76

bimerjz Sandomierz

07 lis 2006, 11:48 krewetki  (#2)  

Odnośnie mchu to krewetki red cherry napewno ci go nie zjedzą mogą tylko go oczyścić z obumierających pędów, co się tyczy neonkówto już bardziej problematyczna sprawa z krewetkami ,nie wróżę ci dużego przyrostu maluchów w twojim zbiorniczku na plus to to że jest on zarośnięty napewno coś tam się uchowa neonki to naprawdę wytrawni myśliwi zjadają malutkie krewetki.Większe ok 1 cm juz są bezpieczne poprostu za duże dla neonków
200l HQI 2*70w ,CO2 ,RO --GG 1741099

bimerjz
Ranga: Początkujący

Miasto: Sandomierz

08 lis 2006, 19:03 Re: krewetki  (#3)  

bimerjz napisał(a):Odnośnie mchu to krewetki red cherry napewno ci go nie zjedzą mogą tylko go oczyścić z obumierających pędów, co się tyczy neonkówto już bardziej problematyczna sprawa z krewetkami ,nie wróżę ci dużego przyrostu maluchów w twojim zbiorniczku na plus to to że jest on zarośnięty napewno coś tam się uchowa neonki to naprawdę wytrawni myśliwi zjadają malutkie krewetki.Większe ok 1 cm juz są bezpieczne poprostu za duże dla neonków