Ja miałem prawie rok Filtraks suchy i działał na 90% masz za słabe stężenie kwasu. Od 1,5 roku mam RO i nigdy nie wróciłbym do tej strasznej "kiszki" jaką jest filtraks choć mogę zrozumieć iż jest tańszy od RO.
Mateuszek666 w Glony· Odpowiedzi: 18 · Wyświetlenia: 9752
Witam zbiornik 105l
Start półtora miesiąca temu
CO2 podawane z butli wskaźnik na zielono
Dodaje potas carbo mikro i makro
pH wody 7.8
Woda kranowa (wczoraj przyszła osmoza dziś będę robił podmianę ...
szkot w Nawożenie· Odpowiedzi: 14 · Wyświetlenia: 5765
Dzień dobry
Akwarium jest na substracie aktywnym. Filtracja jest za pomocą filtra gąbkowego delfin. Akwarium ma 35 litrów brutto. Oświetlenie 10w plant. Woda jest przygotowywana z ro pół na pół z kra...
Mariusz S w Nawożenie· Odpowiedzi: 29 · Wyświetlenia: 12754
Witam,
Jestem początkującym akwarystą, mam problem z zielonymi palmami na liściach np. anubias ale również na roślinach czerwonych. Testuję wodę na no3 ( ok 20) i po4 ( ok 0,5).
Azotu nie mogę zbić f...
TheMixer w Nawożenie· Odpowiedzi: 13 · Wyświetlenia: 6331
Cześć,
Na wstępie nie mam możliwości założenia filtra RO, to właśnie przez to piszę tego posta. Gdybym mógł, to bym to zrobił.
Jednak do rzeczy. Parametry mojej wody to GH - 14, KH - 9. Chciałbym uzys...
Roszko w Podłoże· Odpowiedzi: 6 · Wyświetlenia: 3722
Witam.
Mam taki problem, z mojej niewiedzy na temat takiego żwirku i szukam potwierdzenia.
Potrzebowałem zasypać czymś siatkę pod piaskiem kwarcowym. Cyrkulacja wody w akwarium rozdmuchiwała piasek p...
Witam,
Zbiornik 54 l.
Dość sporo roślinek w kondycji lepszej lub gorszej.
Mieszkańcy - póki co 2 otoski plus 5 krewetek RC (5 zdechło z nieznanych przyczyn na przestrzeni kilku tygodni) plus tysiąc...
Majfa w Glony· Odpowiedzi: 26 · Wyświetlenia: 10709
Powiedzcie jak mam opanować te glony akwarium jest prawie 3 m-ce po restarcie. Wczoraj podałem Algizit z Tetry na glony.
Akwarium 112l
Oswietlenie 2x16w aquael retro plant 1x18w aquael sunny
Podłoże...