NOWE AKWARIUM PROSZE O POMOC
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Witam. Jestem początkującym, wieć prosze o kilka cenych wskazówek.
Mam zamiar założyć akwa. ~240 litrowe panoramiczne i nie bardzo wiem jaki filtr zamontować czy filtr Tetra EX 700 wystarczy?Oraz jakie oświetlenie zastosować o jakiej mocy.Narazie mam akwarium 100l z którym mam troszke proglemów mianowice mecze się z gloami od pewnego czasu i niewiem gdzi ejest przyczyna.Niestosuje pomiarów ph i innych gdzie już wspomniałem jestem początkujacy.Prosiłbym opomoc żeby bezboleśnie założyć nowe akwarium.
-
tomrud
●
bez znajomosci parametrow wody ciezko w ciemno cos radzic. Sprawdz u twojego dostawcy wody co wam wpuszcza do wodociagow.
Byc moze masz za duzo azotynow?
IMHO odpusc sobie panorame na rzecz zwyklego prostokata. Jesli nie przerybisz akwarium, to maly filterek sobie poradzi. Zwroc uwage, ze w typowych holendrach czy nature stosuje sie stosunkowo niewielka liczbe ryb. Natomiast od razu sadzi sie duza liczbe roslin.
-
elfir
●
A jeżeli mam za dóżo tego azotynu w jaki sposób mogę go obniżyć?Jestem dość początkujący niewiem z jakich preparatów korzystać, żeby woda była krystaliczna i rośliki dobrze rosły.
-
tomrud
●
Polecamy zakupy w sklepie forumowym
tomrud z twoich wypowiedzi wynika że jesteś zielony całkowicie skoro nie wiesz co to te "azotyny"  Radzę Ci abyś najpierw poczytał artykuły na stronie głównej odnośnie zakładania akwarium, nawożenie itp. Poszerz swoją wiedzę, kup testy do wody i dopiero zabierz się za akwarium. Ciężko Ci poradzić gdyż z twojego pytania " nie wiem z jakich preparatów korzystać, żeby woda była krystaliczna i rośliki dobrze rosły" nic nie wynika. Na tak zadane pytanie może być milion odpowiedzi 
-

Maciejewski Maciek
●
- Ranga: Zainteresowany tematem
- Miasto: Gorzów Wlkp.