Jakie podłoże dla roslin? - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Jakie podłoże dla roslin?

Liczba wyświetleń: 1956·Odpowiedzi: 4
Metody nawożenia roślin akwariowych. Analiza parametrów wody i dobór właściwych preparatów.
Jacek Petryszak

24 sty 2006, 13:37 Jakie podłoże dla roslin?  (#1)  

Planuje przenieść swoje rybki z 80x30x40 (96l) do 80x35x50 (140l).
Planuje sobie co wcześniej musze kupić, oczywiście także podłoże dla roślin, ale jakie
jakie podłoże dostępne na rynku polskim (także w skalepach internetowych)
jest najlepsze jestem troche zielony w tym temacie, wcześniej stosowałęm Filtus i ogulnie nie jestem zadowolony.
A wiec jaki jeste najlepszy i czy podłoża mogą być same nie przykryte żwirem czy lepiej jednak przykryć je żwirem?

Jacek Petryszak

Polecamy zakupy w sklepie forumowym
Piotr Demczuk Łęczna (ok Lublina)

26 sty 2006, 11:06   (#2)  

A możesz mi powiedzieć czemu nie Filtus, bo sam
chciałem go kupić?
Pozdrawiam

Piotr Demczuk
Ranga: Początkujący

Miasto: Łęczna (ok Lublina)

26 sty 2006, 13:23   (#3)  

Piotr Demczuk napisał(a):A możesz mi powiedzieć czemu nie Filtus, bo sam
chciałem go kupić?
Sam mam to podłoże i jest do bani :cry: Przedewszystkim jest za lekkie po drugie wydziela jakieś świństwo do wody.Temat ten był już poruszany na forum.To nie tylko ja miałem takie problemy u kolegi który miał to samo podłoże było identycznie.Ja osobiście polecam na dno SERA FLOREDEPOT a na to zwykły żwirek drobny i napewno będziesz zadowolony :D lub sera na to cięką warstwę floranu i całość przykryć żwirkiem.

charsu

26 sty 2006, 15:01   (#4)  

Ja polecam volcanit aquamedic, jest porowaty, nie jest tak lekki jak inne tego typu podłoża, jest ciemny, jest idealny (dla mnie :) ). Polecam vulcanit + zwykły kwarc + pałeczki nawozowe lub tabletki.

burdofell

Jacek Petryszak

27 sty 2006, 10:50   (#5)  

A czy używa ktoś podłoży firmy Preis np. Lavaplan, Rio Flit, Rio Gran?
Wydają sie być dobre.