Pomoc przy obsadzie roslinnej do 126 l :) - Forum roslinyakwariowe.pl Przejdz do tresci
Jesteśmy po świeżych dostawach roślin zobacz katalog →

Pomoc przy obsadzie roslinnej do 126 l :)

Liczba wyświetleń: 3401·Odpowiedzi: 8
Znalezione w sieci inspiracje, tutoriale, ciekawostki oraz informacje o konkursach.
Wygląd listy:
Witam,

Jestem nowym użytkownikiem na waszym forum. Proszę o pomoc przy zakupie obsady roslinnej do mojego 126l akwarium. Nie znam się za bardzo na akwariach holenderskich, ale chciałbym założyć sobie akwarium w którym będą przeważały rosliny.

W załączniku tego postu dołączam zdjęcie mojego akwa...

Z góry dziękuję za pomoc.

Prezes

koplek Pszczyna

07 kwi 2005, 21:51   (#2)  

Witam,
na początku zanim zaczniesz kompletować flore, musisz stworzyć im odpowiednie warunki. Poczytaj forum i bazę roślin, dowiesz się czego brakuje Twojemu akwarium i jakie kupić rośliny.
"idziemy dalej by być bliżej..."

koplek
Ranga: Stały bywalec

Miasto: Pszczyna

08 kwi 2005, 18:36   (#3)  

Musisz napisać jakie masz oświetlenie, dobrze byłoby znać też skład wodywodociągowej, chyba że masz RO. Ale zacznij od światła.

raffaell

Polecamy zakupy w sklepie forumowym

08 kwi 2005, 19:33   (#4)  

A mi się wydaje, że powinien najpierw zacząć od żwiru :shock: :shock: :shock: :lol: :lol:

Spiki

Grzesiek_K.

08 kwi 2005, 20:10   (#5)  

I jakies tło by sie przydalo na :]

Grzesiek_K.

18 kwi 2005, 15:45 ?  (#6)  

A jeśli chodzi o oświetlenie to jakie mam kupić? Co radzicie?

Prezes

18 kwi 2005, 17:43   (#7)  

Ja bym dał 5 x18w T8 lub 4x24w T5 ale to wszystko zalezy od długosci i wysokosci akwa.

pw1989

Be-Pio Lublin

18 kwi 2005, 20:06   (#8)  

Witam
Wiesz trochę mnie dziwi Twoje podejście do zakładania akawrium roslinnego.
Jak zapytasz na forum o dobór roslin, oświetlenie itd. dostaniesz informację wyrwane z kontekstu, bo nikt nie zna Twojego akwa tak jak Ty sam. Jesli na tym będziesz się opierał to daleka droga do twojego holenderskiego akwarium.