-
piotrek26
●
- Zainteresowany tematem
- Posty: 152
- Dołączył: 08 wrz 2010, 20:08
Z tego co widzę to na zdjęciach które dodałeś, masz te same korzenie jak w tej aranżacji z końcowego zdjęcia.
Uzyskanie takiego samego efektu w tym przypadku to nic trudnego, wystarczy "pobawić" sie nimi jak klockami lego, nie wiem dlaczego masz z tym problem, tym bardziej że ostatnio pisałeś mi na pw że już je ułożyłeś i zalałeś zbiornik.
-
aquamateo
●
- Z dużym doświadczeniem
- Posty: 3094
- Dołączył: 04 sty 2010, 23:54
- Wspieram stronę kontem Premium
ja bym wybrał drugi motyw ale to mogło by sie zmienić jak bym widział inne zdjecia
-
lopez3101
●
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 783
- Dołączył: 24 kwi 2010, 08:38
- Miasto: Ostrowiec Św TOS
aquamateo napisał(a):Z tego co widzę to na zdjęciach które dodałeś, masz te same korzenie jak w tej aranżacji z końcowego zdjęcia. Uzyskanie takiego samego efektu w tym przypadku to nic trudnego, wystarczy "pobawić" sie nimi jak klockami lego, nie wiem dlaczego masz z tym problem, tym bardziej że ostatnio pisałeś mi na pw że już je ułożyłeś i zalałeś zbiornik.
Tak zalalem akwarium ale musiale spuscic wode bo robile szawke dam ci kupe kasy jak ulozysz tak samo jak na tym zdjeciu a jak nie to ty mi zgadzasz sie ja tam zuwazylem braki nie wiem czy ty ich nie widzisz?
- Załączniki
-
- ten zaznaczony to jest z starej aranzacji kawalek teraz widzisz braki?
- 26062011004.jpg (98.68 KiB) Przeglądane 1258 razy
-
piotrek26
●
- Zainteresowany tematem
- Posty: 152
- Dołączył: 08 wrz 2010, 20:08
piotrek26 napisał(a): dam ci kupe kasy jak ulozysz tak samo jak na tym zdjeciu a jak nie to ty mi zgadzasz sie ja tam zuwazylem braki nie wiem czy ty ich nie widzisz?
"Kasę" mam swoją i to co mam mi wystarcza
Co do korzeni, to z tego mam rozumieć że zamawiałeś gotową aranżacje tak ?
Czyli w Twojej paczce powinno być 4 korzenie a dostałeś 3 tak?.
"ten zaznaczony to jest z starej aranzacji kawalek teraz widzisz braki?"
Piszesz że ten drugi po lewej pochodzi z innej starej aranżacji, tak ? ( nawiasem mówiąc ja bym go użył)
To powiedz mi, bo czegoś nie rozumiem, jeżeli coś zamawiasz, w tym przypadku gotową aranżację, to sklep by ją dla Ciebie przygotować robi zdjęcia układu korzeni i wkłada je do
paczki która wysyła do Ciebie.
Skoro dostałeś paczkę, to w Twoim interesie leży sprawdzenie jej zawartości, z czterech korzeni
nie trudno zgadnąć że jednego brakuje. Robisz zdjęcia po otworzeniu paczki tego co dostałeś, a na zdjęciu gotowej aranżacji zaznaczasz to czego Ci brakuje i wysyłasz zgłoszenie braku do sklepu.
Z tego co wiem z Twoich prywatnych wiadomości do mnie, to bawisz się już z tą aranżacją dość długo, dziwi mnie więc dlaczego zaczynałeś tą aranżację wiedząc że czegoś Ci brakuje i dopiero teraz to przedstawiasz.
-
aquamateo
●
- Z dużym doświadczeniem
- Posty: 3094
- Dołączył: 04 sty 2010, 23:54
- Wspieram stronę kontem Premium
aquamateo napisał(a):piotrek26 napisał(a): dam ci kupe kasy jak ulozysz tak samo jak na tym zdjeciu a jak nie to ty mi zgadzasz sie ja tam zuwazylem braki nie wiem czy ty ich nie widzisz?
"Kasę" mam swoją i to co mam mi wystarcza Co do korzeni, to z tego mam rozumieć że zamawiałeś gotową aranżacje tak ? Czyli w Twojej paczce powinno być 4 korzenie a dostałeś 3 tak?. "ten zaznaczony to jest z starej aranzacji kawalek teraz widzisz braki?"Piszesz że ten drugi po lewej pochodzi z innej starej aranżacji, tak ? ( nawiasem mówiąc ja bym go użył) To powiedz mi, bo czegoś nie rozumiem, jeżeli coś zamawiasz, w tym przypadku gotową aranżację, to sklep by ją dla Ciebie przygotować robi zdjęcia układu korzeni i wkłada je do paczki która wysyła do Ciebie. Skoro dostałeś paczkę, to w Twoim interesie leży sprawdzenie jej zawartości, z czterech korzeni nie trudno zgadnąć że jednego brakuje. Robisz zdjęcia po otworzeniu paczki tego co dostałeś, a na zdjęciu gotowej aranżacji zaznaczasz to czego Ci brakuje i wysyłasz zgłoszenie braku do sklepu. Z tego co wiem z Twoich prywatnych wiadomości do mnie, to bawisz się już z tą aranżacją dość długo, dziwi mnie więc dlaczego zaczynałeś tą aranżację wiedząc że czegoś Ci brakuje i dopiero teraz to przedstawiasz.
nie bawie sie tylko ze sklepu twierdzi 10 osob ze jest wszystko
-
piotrek26
●
- Zainteresowany tematem
- Posty: 152
- Dołączył: 08 wrz 2010, 20:08
piotrek26 napisał(a): nie bawie sie tylko ze sklepu twierdzi 10 osob ze jest wszystko
no ale czy zrobiłeś tak jak napisałem Ci wcześniej tzn zdjęcia po otworzeniu paczki i zaznaczyłeś czego Ci brakuje.
Jeżeli przyszły do Ciebie 3 korzenie zamiast 4, to robisz zdjecia tych które przyszły a na zdjęciu gotowej aranżacji którą dostałeś, zaznaczasz brakujący i wysyłasz wiadomość do sklepu.
Bo to tak trochę dziwnie teraz wygląda tzn. wiedziałeś że czegoś brakuje i zamiast zrobic tak jak wyżej napisałem, czekałeś kupę czasu od dostania paczki a na dodatek startujesz zbiornik pomimo braku jaki według Ciebie wystąpił, a teraz po takim czasie o tym braku sobie przypominasz ?
no sam chyba przyznasz że to dziwne, a przynajmniej mnie sie takie wydaje.
A wracając do ułożenia korzeni, to te co teraz masz wyglądają bardzo dobrze, zmieniłbym tylko ustawienie pierwszego po lewej
-
aquamateo
●
- Z dużym doświadczeniem
- Posty: 3094
- Dołączył: 04 sty 2010, 23:54
- Wspieram stronę kontem Premium
aquamateo napisał(a):piotrek26 napisał(a): nie bawie sie tylko ze sklepu twierdzi 10 osob ze jest wszystko
no ale czy zrobiłeś tak jak napisałem Ci wcześniej tzn zdjęcia po otworzeniu paczki i zaznaczyłeś czego Ci brakuje. Jeżeli przyszły do Ciebie 3 korzenie zamiast 4, to robisz zdjecia tych które przyszły a na zdjęciu gotowej aranżacji którą dostałeś, zaznaczasz brakujący i wysyłasz wiadomość do sklepu. Bo to tak trochę dziwnie teraz wygląda tzn. wiedziałeś że czegoś brakuje i zamiast zrobic tak jak wyżej napisałem, czekałeś kupę czasu od dostania paczki a na dodatek startujesz zbiornik pomimo braku jaki według Ciebie wystąpił, a teraz po takim czasie o tym braku sobie przypominasz ? jak ja widze to ty nie uwaznie czytasz no sam chyba przyznasz że to dziwne, a przynajmniej mnie sie takie wydaje. A wracając do ułożenia korzeni, to te co teraz masz wyglądają bardzo dobrze, zmieniłbym tylko ustawienie pierwszego po lewej
-
piotrek26
●
- Zainteresowany tematem
- Posty: 152
- Dołączył: 08 wrz 2010, 20:08
Znam tę sprawę, ponieważ razem z Tomaszem niemal codziennie udzielamy temu Klientowi szeregu porad akwarystycznych na LIVECHAT.
Ten Pan zamawiał rośliny i aranżację z korzeni.
Mimo tego, że wysyłka roślin za granicę jest na odpowiedzialność Klienta (z wiadomych przyczyn, paczka do Irlandii jest dostarczana w ciągu minimum 3-4 dni), próbował on reklamować rośliny.
Niestety reklamację zgłosił niezgodnie z regulaminem sklepu, bez przesyłania zdjęć uszkodzonych roślin podsyłając jedynie fotkę roślin już posadzonych w akwarium. Drogą wyjątku postanowiliśmy pójść Klientowi na rękę.
Mimo tego iż reklamacji żywych roślin wysyłanych poza Polskę nie przyjmujemy (o czym dokładnie informujemy w regulaminie zakupów a jego przeczytanie jest warunkiem złożenia zamówienia) postanowiliśmy pójść Klientowi na rękę i dosłać rośliny przy okazji kolejnego zamówienia lub na drodze rekompensaty zwrócić 50% kwoty za uszkodzone w transporcie rośliny. Oczywiście wszystko "na słowo" ponieważ jakichkolwiek zdjęć ilustrujących uszkodzenie nie doczekaliśmy się (nie licząc zdjęć po kilku dniach z akwarium Klienta).
Klient wybrał opcję nr 2, prosił jednak aby nie zwracać pieniędzy informując nasz iż jeszcze się zastanowi. Po kilku tygodniach napisał iż prosi o zwrot pieniędzy na konto paypal brata. Poprosiliśmy o dane konta do umówionego zwrotu pieniędzy i do dziś nie mamy odpowiedzi
----
Jeśli chodzi o korzeń to Klient dostał dokładnie te same korzenie jak na zdjęciu (po przygotowaniu aranżacji materiały są pakowane do pudełka z nazwiskiem Klienta, nie ma możliwości pomyłki). Klient miał problem z ułożeniem korzeni, pomagał mu w tym personel na livechat oraz przez PW, godziny spędzone na poradach jak widać nie przyniosły efektu
Poniżej zdjęcia przesłane przez Klienta oraz zdjęcia aranżacji, gołym okiem widać iż ilość korzeni jest w porządku a roszczenia Klienta są bezpodstawne:
Zdjęcie górne - sucha aranżacja dla Klienta. Zdjęcie dolne - zdjęcie nadesłane przez Klienta.
Brak umiejętności odtworzenia ułożenia korzeni nie upoważnia do sugerowania błędu z naszej strony, tym bardziej iż pierwsze przesłane zdjęcia (opublikowane tu przez nas) wskazuje jasno i wyraźnie iż wszystko się zgadza. Jaki byłby sens w zmniejszeniu ilości korzeni???
Forumowicze ocenią to sami.
Mimo wszystko wychodząc naprzeciw zadowoleniu Klienta, zaproponowaliśmy Klientowi gratis dodatkowy korzeń na nasz koszt przy okazji kolejnego zamówienia (jako rodzaj zachęty i wyrażenie dobrej woli z naszej strony) - do dziś brak odpowiedzi w tej sprawie.
http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... 073#235073
http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... highlight=
http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... highlight=
http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... highlight=
- Załączniki
-
-
- Zdjęcie Klienta rośliny w akwarium
-
-
- Zdjęcie Klienta rośliny w akwarium
-
-
- Zdjęcie Klienta rośliny w akwarium
-
-
- Zdjęcie Klienta rośliny w akwarium
-
-
- Próba reklamacji korzeni określona jako pleśnienie. Przez kilka dni tłumaczyliśmy Klientowi na czym polega ten proces, co należy robić w tym przypadku oraz iż jest to normalne zachowanie korzeni. Odsyłaliśmy również do stosownych artykułów na Serwisie.
-
Krzysztof
●
aha
-
Anonim 19452
●
Krzysztof napisał(a):Znam tę sprawę, ponieważ razem z Tomaszem niemal codziennie udzielamy temu Klientowi szeregu porad akwarystycznych na LIVECHAT. Ten Pan zamawiał rośliny i aranżację z korzeni. Mimo tego, że wysyłka roślin za granicę jest na odpowiedzialność Klienta (z wiadomych przyczyn, paczka do Irlandii jest dostarczana w ciągu minimum 3-4 dni), próbował on reklamować rośliny. Niestety reklamację zgłosił niezgodnie z regulaminem sklepu, bez przesyłania zdjęć uszkodzonych roślin podsyłając jedynie fotkę roślin już posadzonych w akwarium. Drogą wyjątku postanowiliśmy pójść Klientowi na rękę. Mimo tego iż reklamacji żywych roślin wysyłanych poza Polskę nie przyjmujemy (o czym dokładnie informujemy w regulaminie zakupów a jego przeczytanie jest warunkiem złożenia zamówienia) postanowiliśmy pójść Klientowi na rękę i dosłać rośliny przy okazji kolejnego zamówienia lub na drodze rekompensaty zwrócić 50% kwoty za uszkodzone w transporcie rośliny. Oczywiście wszystko "na słowo" ponieważ jakichkolwiek zdjęć ilustrujących uszkodzenie nie doczekaliśmy się (nie licząc zdjęć po kilku dniach z akwarium Klienta). Klient wybrał opcję nr 2, prosił jednak aby nie zwracać pieniędzy informując nasz iż jeszcze się zastanowi. Po kilku tygodniach napisał iż prosi o zwrot pieniędzy na konto paypal brata. Poprosiliśmy o dane konta do umówionego zwrotu pieniędzy i do dziś nie mamy odpowiedzi ---- Jeśli chodzi o korzeń to Klient dostał dokładnie te same korzenie jak na zdjęciu (po przygotowaniu aranżacji materiały są pakowane do pudełka z nazwiskiem Klienta, nie ma możliwości pomyłki). Klient miał problem z ułożeniem korzeni, pomagał mu w tym personel na livechat oraz przez PW, godziny spędzone na poradach jak widać nie przyniosły efektu Poniżej zdjęcia przesłane przez Klienta oraz zdjęcia aranżacji, gołym okiem widać iż ilość korzeni jest w porządku a roszczenia Klienta są bezpodstawne: Zdjęcie górne - sucha aranżacja dla Klienta. Zdjęcie dolne - zdjęcie nadesłane przez Klienta. Brak umiejętności odtworzenia ułożenia korzeni nie upoważnia do sugerowania błędu z naszej strony, tym bardziej iż pierwsze przesłane zdjęcia (opublikowane tu przez nas) wskazuje jasno i wyraźnie iż wszystko się zgadza. Jaki byłby sens w zmniejszeniu ilości korzeni??? Forumowicze ocenią to sami. Mimo wszystko wychodząc naprzeciw zadowoleniu Klienta, zaproponowaliśmy Klientowi gratis dodatkowy korzeń na nasz koszt przy okazji kolejnego zamówienia (jako rodzaj zachęty i wyrażenie dobrej woli z naszej strony) - do dziś brak odpowiedzi w tej sprawie. http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... 073#235073http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... highlight=http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... highlight=http://www.roslinyakwariowe.pl/forum/viewto ... highlight=
witam czy jesli pan sadzi ze to sa te same korzenie ok sadzcie tak dalej niebede sie zwami droczyl nie dalem paypal bo brat wyjechal na urlop do mexyku niemam z nim kontaktu bo nawet nie powiedzial ze wyjezdza jak wruci dam wam ten paypal i niemam zamiaru juz pisac na wszym forum i prosze mnie nie straszyc droga sadowa bo ja nikogo nie oskarzam ze jestescie oszusci tylko wyrazam swoaj opinie i prozbe Polska jest krajem wolnego slowa czyz nie prawda?
-
piotrek26
●
- Zainteresowany tematem
- Posty: 152
- Dołączył: 08 wrz 2010, 20:08
Ja nie wiem,
wysyłamy setki paczek tygodniowo a jedna na tysiąc musi trafić się sprawa nie do przejścia jak ta
Nie jesteśmy w stanie udowodnić Panu na odległość iż nie ma Pan racji,
niestety nawet przesłane przez Pana zdjęcia o tym świadczą. A my jesteśmy pewni tego co zostało spakowane i przygotowane do wysyłki i informowaliśmy o tym Pana już kilkadziesiąt razy, zarówno ja jak i Tomasz, Maciek i pozostałe osoby z którymi Pan rozmawiał.
Mimo tego zaproponowaliśmy Panu satysfakcjonujące rozwiązanie, z którego Pan nie skorzystał, pozostawiając sprawę bez jakiegokolwiek wyjaśnienia, w miedzy czasie nazywając nas publicznie oszustami. Tak się nie robi.
Wystarczyło napisać: "brata nie ma, dam znać na jaki numer przesłać pieniądze w ciągu 30 dni", zamiast w tym samym czasie szkalować dobrą opinię naszego sklepu w sieci Internet tylko na bazie własnego "wydaje mi się".
W takich wypadkach okazuje się, iż mimo błędu ze strony Klienta pójście na rękę nie ma jakiegokolwiek sensu,
a w przypadku niezadowolenia z zakupów lub uwag, należy prosić Klienta o zwrot towaru tak jak robią to inne sklepy. Ucierpią na tym inni Klienci.
Niestety nazywanie kogoś oszustem to nie "wolność słowa" ale pomówienie.
Będąc pewnymi swojej racji nie mamy problemu z udowodnieniem jej w sądzie, dlaczego inne osoby obawiają się tego i uznają taką propozycję rozwiązania sprawy jako "straszenie" nie jest dla nas jasne. Skoro dochodzenie swojej racji w tradycyjny sposób poparte gestami dobrej woli nie przynosi rezultatów.
-
Krzysztof
●
Krzysztof napisał(a):Ja nie wiem, wysyłamy setki paczek tygodniowo a jedna na tysiąc musi trafić się sprawa nie do przejścia jak ta Nie jesteśmy w stanie udowodnić Panu na odległość iż nie ma Pan racji, niestety nawet przesłane przez Pana zdjęcia o tym świadczą. A my jesteśmy pewni tego co zostało spakowane i przygotowane do wysyłki i informowaliśmy o tym Pana już kilkadziesiąt razy, zarówno ja jak i Tomasz, Maciek i pozostałe osoby z którymi Pan rozmawiał. Mimo tego zaproponowaliśmy Panu satysfakcjonujące rozwiązanie, z którego Pan nie skorzystał, pozostawiając sprawę bez jakiegokolwiek wyjaśnienia, w miedzy czasie nazywając nas publicznie oszustami. Tak się nie robi. Wystarczyło napisać: "brata nie ma, dam znać na jaki numer przesłać pieniądze w ciągu 30 dni", zamiast w tym samym czasie szkalować dobrą opinię naszego sklepu w sieci Internet tylko na bazie własnego "wydaje mi się". W takich wypadkach okazuje się, iż mimo błędu ze strony Klienta pójście na rękę nie ma jakiegokolwiek sensu, a w przypadku niezadowolenia z zakupów lub uwag, należy prosić Klienta o zwrot towaru tak jak robią to inne sklepy. Ucierpią na tym inni Klienci. Niestety nazywanie kogoś oszustem to nie "wolność słowa" ale pomówienie. Będąc pewnymi swojej racji nie mamy problemu z udowodnieniem jej w sądzie, dlaczego inne osoby obawiają się tego i uznają taką propozycję rozwiązania sprawy jako "straszenie" nie jest dla nas jasne. Skoro dochodzenie swojej racji w tradycyjny sposób poparte gestami dobrej woli nie przynosi rezultatów.
ok ostatni raz pisze do panstwa nie wydaje mi sie tylko tak jest ok proponowaliscie mi zwrot pieniedzy lub doslanie z nastepnym zamowieniem ok ja nikogo nie oskarzam ze jest oszustem tylko zapytalem na forum o te korzenie nie mam zamairu sie sadzic z wami o jakies pieniadze ja musialem odsylac do klijentow po ich tele.do mnie jak im czegos brakowalo czy jak ktos cos zle zrobil musialem sam jechac i poprawiac zawsze byly jakies straty zawsze sa w firmach ok usune ten post i nebede juz pisal na ten temt juz jak mam nusunac post zebyscie mnie nie oskarzali ze pisze ze jestescie oszusci ja nie widze nawet takiego slowa jak pan pisze i to nie sa oszczerstwa bo bym napisal w inny sposob
-
piotrek26
●
- Zainteresowany tematem
- Posty: 152
- Dołączył: 08 wrz 2010, 20:08
Każda firma wiąże się ze stratami w wyniku jakiejkolwiek pomyłki,
my również i nie stanowi to dla nas najmniejszego problemu pod warunkiem że taka pomyłka miała miejsce.
Na naszym zdjęciu wykonanym w Krakowie i Pańskim wykonanym u Pana w akwarium są dokładnie te same korzenie:
I proszę nie udawać greka,
dobrze wiemy gdzie publikowane są przez Pana nieprawdziwe informacje na nasz temat, życzliwi forumowicze nas o tym informują.
-
Krzysztof
●
Krzysztof napisał(a):Każda firma wiąże się ze stratami w wyniku jakiejkolwiek pomyłki, my również i nie stanowi to dla nas najmniejszego problemu pod warunkiem że taka pomyłka miała miejsce. Na naszym zdjęciu wykonanym w Krakowie i Pańskim wykonanym u Pana w akwarium są dokładnie te same korzenie: I proszę nie udawać greka, dobrze wiemy gdzie publikowane są przez Pana nieprawdziwe informacje na nasz temat, życzliwi forumowicze nas o tym informują.
ok to w takim razie prosze mi powiedziec gdzie znajduje sie korzen drugi po lewo jesli uwazacie ze jest wszystko! ja tylko tu pisalem to o pomoc ulozeniu korzeni
-
piotrek26
●
- Zainteresowany tematem
- Posty: 152
- Dołączył: 08 wrz 2010, 20:08
-
Wątek do identyfikacji glonów.
Wgraj zdjęcie i poproś o identyfikację glonów,
następnie sprawdź skuteczną metodę zwalczania korzystając z poradnika:
https://www.roslinyakwariowe.pl/artykuly/zwalcz...
Wyświetlenia: 847508 | Odpowiedzi: 3269
czytaj więcej...
-
Temat dedykowany identyfikacji gatunków roślin wodnych.
Wyświetlenia: 362634 | Odpowiedzi: 2125
czytaj więcej...
-
Hej, ostatnio borykam się z problemem słabego wzrostu Hemianthus Cube, listy bieleją i roślina znika. Po wsadzeniu sadzonki invitro, po 4 dniach listki robią się białe.
Parametry wody
po4: 1.9
No3: ...
Wyświetlenia: 459 | Odpowiedzi: 4
czytaj więcej...
-
witam po 7 latach wróciłem do akwarystyki za namową syna :)
Akwarium 60l
Podłoże Aqua Art Aqua Substrate II+
duża obsada roślin prostych
Filtr MULTIKANI 800 2 moduły 1 standard w drugim wata i aqua...
Wyświetlenia: 3628 | Odpowiedzi: 47
czytaj więcej...
-
Witajcie, szukam pomocy odnosnie restartu akwarium. W skrocie akwarium 40x30x30 bylo ok lecz zaczela sie ospa, rosliny zaczely obumierac, ryby zaczely umierac. Doszedlem do wniosku by zaczac od nowa, ...
Wyświetlenia: 425 | Odpowiedzi: 7
czytaj więcej...
-
Witam! Kupiłem niedawno akwarium, z którym dostałem kilkanascie rybek. Nie bardzo znam sie na pielęgnicach i prosze o pomoc w identyfikacji gatunków
1 http://imageshack.us/f/19/njzs.jpg/
2 http://im...
Wyświetlenia: 139008 | Odpowiedzi: 144
czytaj więcej...
-
Dzień dobry, w słowach wstępu chciałbym się przywitać i napisać kilka słów o mojej przygodzie z akwarystyką. Wspomnianym hobby zajmuję się od wielu lat, zawsze miałem w posiadaniu większe lub mniejsze...
Wyświetlenia: 1430 | Odpowiedzi: 8
czytaj więcej...
-
Witam wszystkich posiadam akwarium w których mam około 30-40 krewetek Red Cherry i kilkanaście głupików rozmiar akwarium to 40x25x25cm 25l
Przed latem trochę zaniedbałem obowiązki nad pielęgnacją akw...
Wyświetlenia: 441 | Odpowiedzi: 0
czytaj więcej...
-
Witajcie.
Mam nietypową sytuację.
Kupiłem kilka sporych korzeni red moor (około 3kg na 100l akwarium) od innego akwarysty, były na tyle mokre, że tonęły więc od razu wrzuciłem je do akwarium.
Przed...
Wyświetlenia: 1008 | Odpowiedzi: 10
czytaj więcej...
-
Hej, chce stworzyć oświetlenie DIY na dwóch profilach aluminiowych 118x16 do akwarium o wymiarach 120x50x60 Łączna moc oświetlenia, to 126w, 3 rzedy diod na każdym profilu po 21 oświetlenie, będzie st...
Wyświetlenia: 4698 | Odpowiedzi: 33
czytaj więcej...
|
|