Jesteś tutaj: Serwis Forum Ogólne Forum ogólne

Wsparcie dla Green Aqua

Dyskusje ogólne oraz posty nie pasujące do innych działów + nowy temat

02 mar 2020, 10:32 Wsparcie dla Green Aqua  (#1)  

Możecie wesprzeć Green Aqua w tworzeniu kolejnych materiałów, szczegóły na filmie.
mgr biologii - botanik, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl

Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Powiązane tematy
  • Temperatury bezpieczne dla diód led.

Cześć. Posiadam lampę Chichiros A801 plus, obecnie świecąc na poziomie 6/7 temperatura radiatora wynosi 50 stopni. Czy to nie zbyt dużo? Chce żeby lampa posłużyła jak najdłużej stąd rozważania na tema...

Wyświetlenia: 1309 | Odpowiedzi: 10 czytaj więcej...

• Glony, marniejące rośliny - pomoc dla początkującego

Witam wszystkich, na początku zaznaczę, że jestem bardzo początkujący jeśli chodzi o akwarystykę i robię co mogę ;) Akwarium: 30l 29x29x35h Oświetlenie: Lampka Aquael Leddy Smart 2 Plant 6W (7,5h/dzi...

Wyświetlenia: 721 | Odpowiedzi: 2 czytaj więcej...

• Dla tych z Warszawy i okolic, którzy chcą sami mieszać...

Jakiś czas temu potrzebowałem "chemii" do zastosowań domowych, więc zacząłem szukać możliwości w moich okolicach. No i znalazłem: https://warchem.pl/ Polecam! PS Można też zamawiać z wysyłk...

Wyświetlenia: 557 | Odpowiedzi: 1 czytaj więcej...

• Podłoże dla Kirysków i Otosków :)

Witam. Jak w tytule. Jakie byłoby najlepsze podłoże dla kirysków i otosków ? Myślałem o takim https://allegro.pl/oferta/zwir-naturalny-czarny-2kg-frakcja-1-3mm-t9-6949752166?utm_source=not...

Wyświetlenia: 1658 | Odpowiedzi: 8 czytaj więcej...

• 063l - Green Aqua - Mateusz Salawa

Cześć. :wink: Poniżej przedstawiam moją najnowszą aranżację. Tym razem mało jest w niej aquascpaingu. Można powiedzieć, z przymrużeniem oka, że to prawie Duch Style :D. Jak przystało na prawdziwego h...

Wyświetlenia: 5587 | Odpowiedzi: 16 czytaj więcej...

Rośliny

Ładowanie...

Zwierzęta

Ładowanie...