W dniach 19-30 lipca pracownicy firmy przebywają na urlopie.

Promocja na czas urlopu: -10% na wszystko! Realizacja po 30.07

Wpisz w koszyku kod rabatowy: urlop10

Jesteś tutaj: Serwis Forum Ogólne Forum ogólne


Proszę o pomoc i radę



Dyskusje ogólnooakwarystyczne oraz posty nie pasujące do innych działów. + nowy temat

07 mar 2019, 18:26 Proszę o pomoc i radę  (#1)  

Witajcie Drodzy Forumowicze po dłuższej przerwie.

Mam problem a mianowicie chodzi mi o usunięcie z pierwszego planu Echinodorus Quadricostatus tak jak widać poniżej na zdjęciach.

Wiem, że czeka mnie długa i żmudna praca ale najgorsze jest to że w żwirze są KGT i boję się, że podczas usuwania roślin wywali mi do słupa mnóstwo gliny.

Co robić i jak?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdro



Pikacz196196
Zainteresowany tematem
 
Posty: 248
Dołączył: 24 paź 2017, 19:19

07 mar 2019, 18:34 Re: Proszę o pomoc i radę  (#2)  

Siemka,
Wyrwij jak leci i podmiana 80% tego samego dnia. ;)


Avatar użytkownika

Krzysztof Radziszewski
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 8974
Dołączył: 16 lut 2007, 11:46
Miasto: Zamość PL, Manchester UK.

07 mar 2019, 21:42 Re: Proszę o pomoc i radę  (#3)  

Odmulacz w miejscu gdzie wyciągasz i "zrzucasz" wode.



Michał_tata
Początkujący
 
Posty: 41
Dołączył: 06 sie 2018, 08:13

11 mar 2019, 17:18 Re: Proszę o pomoc i radę  (#4)  

Witajcie

W najbliższą środę biorę się za odmulanie i wyrywanie tych żabienic a po wyrwaniu zdam relacje jak mi poszło

Mam jeszcze pytanie o odmulacz.
Jaki polecacie?
Czy taki z pompką czy inny?
Taki do 50 złotych.

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdro



Pikacz196196
Zainteresowany tematem
 
Posty: 248
Dołączył: 24 paź 2017, 19:19

11 mar 2019, 17:30 Re: Proszę o pomoc i radę  (#5)  

Stosowałem w swoim życiu kilka opcji ale najwygodniejszy był dla mnie Tetry (kolor żółty z możliwością regulacji przepływu). Równie dobrze sam możesz sobie zrobić i butelki półlitrowej i węża gumowego i będzie spokojnie dawał radę.


Avatar użytkownika

Krzysztof Radziszewski
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 8974
Dołączył: 16 lut 2007, 11:46
Miasto: Zamość PL, Manchester UK.

11 mar 2019, 17:34 Re: Proszę o pomoc i radę  (#6)  

Krzysztof Radziszewski napisał(a):Stosowałem w swoim życiu kilka opcji ale najwygodniejszy był dla mnie Tetry (kolor żółty z możliwością regulacji przepływu). Równie dobrze sam możesz sobie zrobić i butelki półlitrowej i węża gumowego i będzie spokojnie dawał radę.
Witaj Krzychu :)

Chyba zdecyduje się na Tetra GC40 Boma regulację przepływu.

Dzięki za radę.

Pozdro



Pikacz196196
Zainteresowany tematem
 
Posty: 248
Dołączył: 24 paź 2017, 19:19

11 mar 2019, 17:48 Re: Proszę o pomoc i radę  (#7)  

Spox


Avatar użytkownika

Krzysztof Radziszewski
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 8974
Dołączył: 16 lut 2007, 11:46
Miasto: Zamość PL, Manchester UK.

18 mar 2019, 14:37 Re: Proszę o pomoc i radę  (#8)  

Witajcie Drodzy Forumowicze :)

Jutro biorę się za robotę a mianowicie za usuwanie Echinodorus Quadricostatus i to wszystkich jak leci

A tak na dzień dzisiejszy prezentuje się moje akwarium z którego jestem coraz bardziej zadowolony :)

Dzięki z góry za opinie.

Pozdrawiam




Pikacz196196
Zainteresowany tematem
 
Posty: 248
Dołączył: 24 paź 2017, 19:19

18 mar 2019, 20:48 Re: Proszę o pomoc i radę  (#9)  

Czym planujesz zastąpić wyrwany gatunek?


Avatar użytkownika

Krzysztof Radziszewski
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 8974
Dołączył: 16 lut 2007, 11:46
Miasto: Zamość PL, Manchester UK.

18 mar 2019, 22:03 Re: Proszę o pomoc i radę  (#10)  

Krzysztof Radziszewski napisał(a):Czym planujesz zastąpić wyrwany gatunek?
Witaj Krzychu

Jak wyrwę wszystkie Żabieniec to planuje zastąpić je dwoma "kupkami" P. Helferi i np. S. Repens.

Może coś innego zaproponujesz?
Jakieś podpowiedzi?

Dzięki z góry Krzychu



Pikacz196196
Zainteresowany tematem
 
Posty: 248
Dołączył: 24 paź 2017, 19:19

18 mar 2019, 22:09 Re: Proszę o pomoc i radę  (#11)  

Pikacz196196 napisał(a):
Krzysztof Radziszewski napisał(a):Czym planujesz zastąpić wyrwany gatunek?
Witaj Krzychu

Jak wyrwę wszystkie Żabieniec to planuje zastąpić je dwoma "kupkami" P. Helferi i np. S. Repens.

Może coś innego zaproponujesz?
Jakieś podpowiedzi?

Dzięki z góry Krzychu
Szczerze to nie bardzo wiem co chcesz osiągnąć ale może masz rację sądząc z dwie, trzy kępki.


Avatar użytkownika

Krzysztof Radziszewski
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 8974
Dołączył: 16 lut 2007, 11:46
Miasto: Zamość PL, Manchester UK.

18 mar 2019, 22:18 Re: Proszę o pomoc i radę  (#12)  

Krzysztof Radziszewski napisał(a):
Pikacz196196 napisał(a):
Krzysztof Radziszewski napisał(a):Czym planujesz zastąpić wyrwany gatunek?
Witaj Krzychu

Jak wyrwę wszystkie Żabieniec to planuje zastąpić je dwoma "kupkami" P. Helferi i np. S. Repens.

Może coś innego zaproponujesz?
Jakieś podpowiedzi?

Dzięki z góry Krzychu
Szczerze to nie bardzo wiem co chcesz osiągnąć ale może masz rację sądząc z dwie, trzy kępki.
Zastanowię się jak będzie żwirek wysprzątany :)

Dam znać.

Pozdro Panie



Pikacz196196
Zainteresowany tematem
 
Posty: 248
Dołączył: 24 paź 2017, 19:19

18 mar 2019, 22:42 Re: Proszę o pomoc i radę  (#13)  

Pikacz196196 napisał(a):
Krzysztof Radziszewski napisał(a):
Pikacz196196 napisał(a):[quote="Krzysztof Radziszewski"]Czym planujesz zastąpić wyrwany gatunek?
Witaj Krzychu

Jak wyrwę wszystkie Żabieniec to planuje zastąpić je dwoma "kupkami" P. Helferi i np. S. Repens.

Może coś innego zaproponujesz?
Jakieś podpowiedzi?

Dzięki z góry Krzychu
Szczerze to nie bardzo wiem co chcesz osiągnąć ale może masz rację sądząc z dwie, trzy kępki.
Zastanowię się jak będzie żwirek wysprzątany :)

Dam znać.

Pozdro Panie[/quote]Również pozdrawiam.


Avatar użytkownika

Krzysztof Radziszewski
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 8974
Dołączył: 16 lut 2007, 11:46
Miasto: Zamość PL, Manchester UK.







Powiązane tematy
  • Pomoc w identyfikacji rośliny - wgraj zdjęcie

    Temat dedykowany identyfikacji gatunków roślin wodnych.

    Wyświetlenia: 223733 | Odpowiedzi: 2065 czytaj więcej...

  • Pomoc przy Anubiasie

    Witam Proszę o pomoc, liście Anubiasa zaczęły brązowieć po przeprowadzce do większego, nowego akwarium. Niestety brakło mi chwilowo testów, więc parametry wody mogę dodać ok wtorku. Zaznaczę jednak,ż...

    Wyświetlenia: 362 | Odpowiedzi: 1 czytaj więcej...

  • Pomoc w diagnozie niedoboru

    Witajcie. Problem widać na zdjęciu. Roślina Alternathera reineckii mini. Zbiornik 120l, kilkanaście brzanek, amano, kosiarki. Fluval 207 + Eheim skim 350. Podłoże aktywne AS2PRO. 8h Chihiros A II...

    Wyświetlenia: 852 | Odpowiedzi: 4 czytaj więcej...

  • Proszę o identyfikacje rośliny

    Witam, kupiłem kiedyś w sklepie taką roślinkę, ta czerwona wysoka, nie pamiętam jej nazwy, czy może ktoś ją zna i poda na forum?. Również drugie pytanko, ona praktycznie zaczęła już wystawać z wody, j...

    Wyświetlenia: 1028 | Odpowiedzi: 2 czytaj więcej...

  • Prośba o pomoc.

    Witam, pierwszy mój dzień na forum. Dużo ciekawych wątków, a ja zakładam kolejny z prośbą o pomoc. Mam świeże akwarium, koło 6 tygodni. 5 otosków,9 razborek, 11 neonów cz. Rośliny to L.repens mini Red...

    Wyświetlenia: 1017 | Odpowiedzi: 0 czytaj więcej...



Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 300 gatunków i odmian roślin. Ponad 15 000 produktów dostępnych wysyłkowo lub do
odbioru osobistego w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości

Copyright © 2001-2021 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.