Wielki atlas roślin akwariowych - Christel Kasselmann już w języku polskim! KUP TERAZ







Lista działów » Aktualności i ciekawostki


Preparaty anty komarowe a Akwa



Aktualności i ciekawostki akwarystyczne oraz dyskusje nie pasujące do innych działów.



15 cze 2022, 07:09 Preparaty anty komarowe a Akwa  (#1)  

Witam!
Sezon na te latające ..... się rozpoczął i warto by było się ochronić przed niechcianymi szkodnikami. Ale tu właśnie najważniejsze. Czy preparaty anty-komarowe, a konkretnie chodzi mi o te w gniazdko elektryczne, nie będą wpływały na życie w wodzie. Mam w sypialni obecnie 2 zbiorniki i nie mam pewności czy mogę zastosować ochronę anty-komarową. Czy ktoś ma doświadczenie z tego typu urządzeniami?

El Grey
Poznaje temat

Posty: 147
Dołączył: 19 kwi 2004, 10:02
Miasto: Łódź

Nie mam doświadczenia, być może dlatego, że moskitiery i rosiczki robią swoje


Wysłane z iPhone za pomocą Akwarium

Avatar użytkownika
AquaMolitor
Znający temat

Posty: 1608
Dołączył: 25 lis 2019, 23:23











Powiązane tematy
  • Nowe akwa LT dla Laika

    Czesc wszystkim, zakupilem komplet juwel rio 125 i chce tam stworzyc cos ala iwagumi przy uzyciu trawnika monte carlo i do tego jakies najmniej wymagajace rosliny z racji ze nie mam pojecia o akwaryst...

    Wyświetlenia: 473 | Odpowiedzi: 2 czytaj więcej...

  • Glon w akwa

    Poradźcie mi co to za glon i jak sie go pozbyć akwa ma 3 miesiące. Akwarium 90x40x50 -180 l Lampa uf-eheim 9w obecnie włączona 24/h Filtr eheim 5e 600T wi-fi ustawiny na połowę wydajności obecnie gą...

    Wyświetlenia: 791 | Odpowiedzi: 2 czytaj więcej...

  • Preparaty do czystej wody a krewetki

    Cześć, Chciałem zapytać Was o preparaty pomagające uzyskać "krystalicznie czystą wodę" w zbiornikach z krewetkami. Zakupiłem Tetra Crystal Water i jakie było moje zdziwienie w domu, gdy pod ...

    Wyświetlenia: 8784 | Odpowiedzi: 26 czytaj więcej...

  • 3 tydzień akwa okrzemki mnie chcą zjeść