Masz konto na Forum?     Kupuj taniej o 3% z kodem rabatowym: forumra     
Jesteś tutaj: Serwis Forum Aquascaping Inspiracje i tutoriale


Blizniaki kontratakuja;-)



Znalezione w sieci inspiracje. Układanie kamieni i korzeni - pomoc w aranżacji. + nowy temat

28 cze 2009, 21:31 Blizniaki kontratakuja;-)  (#1)  

Wreszcie! Nowe wcielenie blizniakow- tym razem jeszcze wiecej prostoty: krzaczki w iwgumi to Eleocharis parvula wzieta zywcam w formie darni z poprzedniej aranzacji w riuboku tylko mikrozorium, Ludwigia arcuata i X-mass Moss. Co do fauny to sie zastanawiam... Aranzacje postawione w ostatnich dniach, wiec jak swieze buleczki :wink: Dane techniczne jak poprzednio, czyli w watku "Blizniaki dwujajowe"
Pozdrawiam
Grzegorz Guzik- Kraków

Avatar użytkownika

Grzegorz Guzik
Znający temat
 
Posty: 1953
Dołączył: 30 cze 2003, 21:53
Miasto: Kraków

28 cze 2009, 23:44   (#2)  

Dwa rozne style - niezle wyzwanie i ciekawe porownanie pogladowe na to co mozna stworzyc w takim zbiorniczku :) Dzieki Grzegorz!
mgr biologii - botanik, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 11297
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

29 cze 2009, 07:55   (#3)  

Oba ekstra. W Iwagumi fajnie zaaranżowałeś ścieżkę/strumień. W Ryuboku bardzo do mnie przemawia ta prostota. Czekam na aktualizacje!



Anonim 1811
 

30 cze 2009, 21:36   (#4)  

Grzegorzu, świetne ryuboku- mocne, klarowne, ciekawe.
Partner roslinyakwariowe.pl
Obrazek
Obrazek


Avatar użytkownika

Radek Baszak
Stały bywalec
 
Posty: 420
Dołączył: 05 lis 2004, 13:45
Miasto: Wrocław

30 cze 2009, 22:54   (#5)  

Świetne malce Grzegorzu! Szczególnie Iwagumi, czekam na aktualizację :)

Avatar użytkownika

mr_garden
Stały bywalec
 
Posty: 306
Dołączył: 30 sty 2009, 10:44
Miasto: Łódzkie

30 cze 2009, 23:43   (#6)  

Fajoofka, naprawde.
Jestem najmondżejszy ze fszystkich i mam glony w nosie.
www.moodoke.pl/blog

Avatar użytkownika

jeere
Poznaje temat
 
Posty: 116
Dołączył: 04 sty 2008, 21:55
Miasto: Kraków

01 lip 2009, 15:42   (#7)  

No dzieki chlopaki :D Sam czekam na aktualizacje :mrgreen:
Pozdrawiam
Grzegorz Guzik- Kraków

Avatar użytkownika

Grzegorz Guzik
Znający temat
 
Posty: 1953
Dołączył: 30 cze 2003, 21:53
Miasto: Kraków

01 lip 2009, 18:25   (#8)  

Iwagumi nawet fajne, ale ruyboku mi sie nie podoba.. te kamienie wyglądają jak jakiś gruz. Osobiście troche bym z nimi pokombinował.. nie widać żeby to były kawałki mantenów, a zapewne są :) sam korzeń(albo dwa) podobają mi sie
Pozdrawiam!
Piotrek
Partner roslinyakwariowe.pl


Avatar użytkownika

Piotrek Dymowski
Partner roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 1286
Dołączył: 11 lis 2007, 22:18
Miasto: Warszawa

01 lip 2009, 21:46   (#9)  

Wlasnie maja wygladac jak gruz.. To znaczy: nie szczepilem wcale mchow, ale zostaly na korzeniach i wiem, ze z czasem troche spelzna na kamyczki- na to licze! Wtedy view bedzie bardziej naturalny. Zobaczysz (choc na razie jest to hard to belive :wink: )
Pozdrawiam
Grzegorz Guzik- Kraków

Avatar użytkownika

Grzegorz Guzik
Znający temat
 
Posty: 1953
Dołączył: 30 cze 2003, 21:53
Miasto: Kraków

01 lip 2009, 22:26   (#10)  

Grzegorz Guzik napisał(a):Wlasnie maja wygladac jak gruz.. To znaczy: nie szczepilem wcale mchow, ale zostaly na korzeniach i wiem, ze z czasem troche spelzna na kamyczki- na to licze! Wtedy view bedzie bardziej naturalny. Zobaczysz (choc na razie jest to hard to belive :wink: )


może masz i racje.. w sumie praktycznie każdy aranż w początkowych fazach istnienia wygląda tak "surowo" :P i dopiero później jego wygląd staje sie całkowicie inny - lepszy, bardziej naturalny... :) pewnie też i kamyczki zostaną jakoś zakamuflowane przez mech, że będą sprawiać wrażenie jakiegoś podnóża skarpy lub czegoś podobnego..
Pozdrawiam!
Piotrek
Partner roslinyakwariowe.pl


Avatar użytkownika

Piotrek Dymowski
Partner roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 1286
Dołączył: 11 lis 2007, 22:18
Miasto: Warszawa

02 lip 2009, 07:37   (#11)  

No i super blizniaczki ;)
Trzymam kciuki za oba zbiorniczki.
P.s Ryuboku fascynujące ;)



Gość
 

02 lip 2009, 15:09   (#12)  

jeden napisał(a):Iwagumi nawet fajne, ale ruyboku mi sie nie podoba..


Mam podobne zdanie, ale poczekam na dalszy rozwój aranżacji ;-)
"Nie ważne ile masz, ważne ile Ci brakuje..."
Pozdrawiam
Artur
www.akwapasja.pl

Avatar użytkownika

ArS
Stały bywalec
 
Posty: 338
Dołączył: 19 lut 2004, 12:41
Miasto: Szczecin

03 lip 2009, 07:13   (#13)  

Super bliżniaki bardzo mi się podobają.Powiem nawet inaczej też zabieram się za zrobienie zrobienie takiego malucha :) Pozdrawiam SebolerrO

Avatar użytkownika

sebolerro
Aktywny użytkownik
 
Posty: 536
Dołączył: 24 cze 2009, 14:17
Miasto: Bydgoszcz








Powiązane tematy
  • Blizniaki dwujajowe;-)

    Dawnio niczego nie pokazywalem :wink: Ale w poczatku lata przy okazji urzadzania nowej chatki dla mojej rodziny zaczynam urzadzac akwaria. Start od dwu malych 36x22x26 z OW na Mini Solarach. A wiec b...

    Wyświetlenia: 15715 | Odpowiedzi: 85 czytaj więcej...

  • [15l] x 2 - Bliźniaki do kwadratu

    Aloha, jakoś dawno tu nic nie umieszczałem, bo i za bardzo nie ma co. Akwaria właściwie poszły na 3ci plan odkąd pierworodny sie pojawił. Wrzucam mały update kjubów, zmieniły lokalizacje i stanowia ...

    Wyświetlenia: 2967 | Odpowiedzi: 21 czytaj więcej...



Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 300 gatunków i odmian roślin. Ponad 15 000 produktów dostępnych wysyłkowo lub do
odbioru osobistego w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 126 gości

Sklep akwarystyczny - produkty ADA (Aqua Deign Amano)
Copyright © 2001-2021 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.